• Een vriendin van me vertelde me pas dat er een hele knappe nieuwe jongen bij haar aan tafel zat tijdens de pauzes. Had hem vervolgens gezien, en ja moet zeggen dat hij heel knap is. Anyway. vriendinnen van me waren naar die vriendin van me aan het kijken en zagen dat ze in zijn wangen kneep enzovoort. Hun tafel heeft altijd gewoon lol. Toen zei ik dat tegen die vriendin, met een andere vriendin en zei zij voor de grap dat wij stalkte. We haddden veel gelachen, en we zeiden zo dat we haar nu echt ging stalken. Ze dacht dat we het niet meende.

    Toen kwam de 3e pauze. Ik scheurde een blaadje uit mijn schrift en begon op te schrijven wat ze allemaal deed. Haar reactie was echt; wtf. Ze zei het tegen heel die tafel dus opeens keek iedereen naar ons. Ik en de vriendin waarmee ik 'stalkte' nog harder lachen. Gingen hun naar ons staren, ik weer schrijven, hun wegduiken. En die knappe jongen vond ons eng worden, en dacht dat we gestoord waren. Ik lag dubbel, en ja ik was zo slim om te drinken en doordat ik weer in de lach schoot liep al het water uit mijn mond en neus (heel smakelijk dus).

    Ik weet het doodsaai vehaal.
    Anyway. Wie moet er ook soms zo hard lachen op school, en waardoor komt dat dan?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 18:05 ]


    <3

    Haha. Ik zit sinds kort op pingpong hebben we zo'n meisje wijs gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soms. Ik weet niet precies wanneer nog allemaal, het gebeurt soms gewoon op een moment door een droge opmerking bijvoorbeeld (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Strijkgaan op school is dagelijkse kost voor mij :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hahaha god, ja, maar dat zijn zo in to the moment grapjes. Té veel om op te noemen


    All I have in life, is my imagniation.

    Mijn vrienden. En meestal om de uitspraken van een vriendin. Ze zegt meteen wat er in haar op komt, dus dat kan soms zotgrappig zijn. xD


    Take me to wonderland

    Ik kwam uit polen. Dat werd serieus geloofd


    Don't dream your life, but live your dream!

    In de derde klas werd ik bijna elke week uit de klas gestuurd omdat ik zo hard aan het lachen was dat de tranen over mijn wangen liepen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Meestal als een van m'n geweldige klasgenoten een leraar in de zeik neemt. :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ooit eens strijk gelegen in Spaans met een uitspraak het was gewoon debiel.

    Ik lig altijd plat op school maar dan om verschillende dingen aangezien wij een hele droge klas hebben.

    Ik lach volgens de leraren teveel (';
    In de pauzes heb ik meestal de grootste lol met mijn groepje ;3


    Me so good.

    Hmm. Ik sta bekend om mijn lachaanvallen, dus ja. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jullie hebben drie pauzes o.o ? Ik heb een zeer opvallende aanwezigheid in onze aula. Mijn vriendinnen op het vwo zijn heel aardig, maar mijn beste vriendinnen op havo (die ik dus alleen in de pauzes zie) zijn gewoon geniaal. We liggen letterlijk elke pauze op de grond van het lachen (:.


    i put the fun in funeral

    Ik had onder beeldende vorming met een groepje de slappe lach om iets onzinnigs
    Maar omdat die leraar heel streng is lachten we geluidloos


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PinkiePie schreef:
    Jullie hebben drie pauzes o.o ? Ik heb een zeer opvallende aanwezigheid in onze aula. Mijn vriendinnen op het vwo zijn heel aardig, maar mijn beste vriendinnen op havo (die ik dus alleen in de pauzes zie) zijn gewoon geniaal. We liggen letterlijk elke pauze op de grond van het lachen (:.


    Ja, je hebt 3 pauzes als je het tot het 7e of 8e naar school moet.


    <3