• Waarschuwing: Dit is een zeik topic!

Echt.Wat zijn mensen weer eens lekker volwassen[/sarcasme]
    Dus eerst ik heb ruzie met iemand.We zijn geen vrienden meer en we gingen elkaar negeren.Dus de eerste dagen verliepen goed op school.We negeerden elkaar.Iedereen wist al van onze ruzie -het was doorgegaan via sms-wat ik dus niet wist.Maar goed.Dinsdag ging ik even naar 2 meisjes toe.Zij stond er ook maar dan mag ik toch bij mijn vrienden gaan.Dus ik kom daar toe.5 seconde later loopt ze weg en trekt ze die 2 meisjes mee.Toen had ik zin om te zeggen "Lekker volwassen Joh".Maar ik heb het niet gezegd.
    Vandaag ik ging naar het stad voor even.Zij ging ook mee met nog een paar stuk of 6.En iemand had haar jas in mijn boekentas gestopt.Ik liep 5 meter of zo voorop met nog 2 anderen en we draaiden ons om om te zien waar ze waren en ze gaven het teken van dat we mochten doorgaan.Tof ons zo laten "zitten".Toen besefte ik dat die Jas er nog in zat dus ik ging het afgeven terug.Dus ze was haar jas aan het nemen loopt die een-waar ik ruzie mee heb-mij gewoon omver.Weer had ik zin om Lekker volwassen te zeggen.
    Nu doe ik het gewoon.

Sorry voor dit zeikverhaal.Maar ik wil nog 1 vraag stellen die misschien dom ga klinken maar ach ja.
    Zou ik nu op facebook tegen haar zeggen"Lekker volwassen bezig"??
    Op de chat he (:

Dank je om dit te lezen.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Postcards schreef:
    Ik heb NET hetzelfde voor. Gewoon negeren.

Echt?
    Ik probeer het te negeren maar dat is moeilijk.Als ze constant met mijn vrienden gaat gaan lopen.

Nee, als je iets wil zeggen, zeg het dan in haar gezicht. Anders kom jij ook onvolwassen over

All I have in life, is my imagniation.

Niet aan beginnen. Gewoon negeren. Trieste mensen.

Don't dream your life, but live your dream!

Maak het gewoon goed?

'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

xTIAMO schreef:
    Maak het gewoon goed?

If you had never come out of the blue, I would've stay

xTIAMO schreef:
    Maak het gewoon goed?

Als dat gaat gebeuren ga ze juist weer hetzelfde doen als voor de ruzie.
    En daar heb ik geen zin in.Daardoor voel ik me ook alle dagen slecht.

Octavia schreef:
    (...)
    Als dat gaat gebeuren ga ze juist weer hetzelfde doen als voor de ruzie.
    En daar heb ik geen zin in.Daardoor voel ik me ook alle dagen slecht.

Dan maak je het maar niet goed en vergeet haar gewoon.

If you had never come out of the blue, I would've stay

ik ken ook iemand die lekker volwassen is -sarcasme- -___-

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Ze is gewoon kinderachtig.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse