• Waarschuwing: Dit is een zeik topic!

    Echt.Wat zijn mensen weer eens lekker volwassen[/sarcasme]
    Dus eerst ik heb ruzie met iemand.We zijn geen vrienden meer en we gingen elkaar negeren.Dus de eerste dagen verliepen goed op school.We negeerden elkaar.Iedereen wist al van onze ruzie -het was doorgegaan via sms-wat ik dus niet wist.Maar goed.Dinsdag ging ik even naar 2 meisjes toe.Zij stond er ook maar dan mag ik toch bij mijn vrienden gaan.Dus ik kom daar toe.5 seconde later loopt ze weg en trekt ze die 2 meisjes mee.Toen had ik zin om te zeggen "Lekker volwassen Joh".Maar ik heb het niet gezegd.
    Vandaag ik ging naar het stad voor even.Zij ging ook mee met nog een paar stuk of 6.En iemand had haar jas in mijn boekentas gestopt.Ik liep 5 meter of zo voorop met nog 2 anderen en we draaiden ons om om te zien waar ze waren en ze gaven het teken van dat we mochten doorgaan.Tof ons zo laten "zitten".Toen besefte ik dat die Jas er nog in zat dus ik ging het afgeven terug.Dus ze was haar jas aan het nemen loopt die een-waar ik ruzie mee heb-mij gewoon omver.Weer had ik zin om Lekker volwassen te zeggen.
    Nu doe ik het gewoon.

    Sorry voor dit zeikverhaal.Maar ik wil nog 1 vraag stellen die misschien dom ga klinken maar ach ja.
    Zou ik nu op facebook tegen haar zeggen"Lekker volwassen bezig"??
    Op de chat he (:

    Dank je om dit te lezen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik snap het niet, waarom ga je naar de stad met iemand waar je ruzie mee hebt?(krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Lol, sorry man, maar dat laatste klinkt echt kinderachtig. Heel erg hypocriet dat jij 'lekker volwassen' op Facebook gaat zeggen, out of the blue. Dan ben jij 'lekker volwassen' bezig. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Asmodeus schreef:
    Ik snap het niet, waarom ga je naar de stad met iemand waar je ruzie mee hebt?(krul)

    Ja ik wou wel even meegaan omdat er ook nog andere waren dus we waren niet dicht bij elkaar en zo.Snap je?
    Ik was toch nog altijd aan het twijfelen om niet mee te gaan maar aangezien ze ons wegstuurden was ik zonder haar.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    BEARD schreef:
    Lol, sorry man, maar dat laatste klinkt echt kinderachtig. Heel erg hypocriet dat jij 'lekker volwassen' op Facebook gaat zeggen, out of the blue. Dan ben jij 'lekker volwassen' bezig. (no_chears)

    Oh oke.Is niet erg.Maar ik ben niet zo goed met die zaken.
    Dank je dat je het zegt.Ik was aan het twijfelen.
    Ze is toch al offline.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Je gaat niet op Facebook zeggen dat iemand lekker volwassen is. Want dat vind ik kinderachtig. Maar ik vind Negeren ook kinderachtig dus eigenlijk vind ik dat jullie beide kinderachtig bezig zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt kinderachtig. Maar zeg gewoon dat ze normaal moet doen. Je kon ook haar jas ergens dumpen i.p.v. het terug te geven.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik zou gewoon naar haar toestappen en vragen wat er de bedoeling van is. Face. To. Face. Please.

    Lilaea schreef:
    Dat is echt kinderachtig. Maar zeg gewoon dat ze normaal moet doen. Je kon ook haar jas ergens dumpen i.p.v. het terug te geven.

    Het was haar jas niet.Het was die van iemand anders (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Amyntas schreef:
    Ik zou gewoon naar haar toestappen en vragen wat er de bedoeling van is. Face. To. Face. Please.

    Ik zal het proberen maandag.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    HeyApple schreef:
    Je gaat niet op Facebook zeggen dat iemand lekker volwassen is. Want dat vind ik kinderachtig. Maar ik vind Negeren ook kinderachtig dus eigenlijk vind ik dat jullie beide kinderachtig bezig zijn.

    Ja misschien wel maar de ruzie ontstond door dat zij veel kritiek gaf op mij.Ik heb dat haar gezegd en het is op iets heel anders uitgelopen.
    Als ik dan vraag om weer vrienden te zijn krijg ik een week erna weer kritiek.
    En Negeren.We zeggen gewoon niks maar ik ga wel niet doen alsof zij niet bestaat zoals mij.Snap je.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wat een kleuter.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Wat een kleuter.

    En ze is dan ook nog een jaar ouder dan mij dus ze zou wel volwassener moeten zijn vind ik persoonlijk.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    BEARD schreef:
    Lol, sorry man, maar dat laatste klinkt echt kinderachtig. Heel erg hypocriet dat jij 'lekker volwassen' op Facebook gaat zeggen, out of the blue. Dan ben jij 'lekker volwassen' bezig. (no_chears)


    Let it come and let it be

    Amyntas schreef:
    Ik zou gewoon naar haar toestappen en vragen wat er de bedoeling van is. Face. To. Face. Please.


    26 - 02 - '16

    Ik heb NET hetzelfde voor. Gewoon negeren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California