• Beste quizletters. Hebben jullie ook genoeg van haters en andere negatieve mensen? Word een pony, en laten we ze bedekken met de magie van vriendschap! :D

    De ponies komen van My Little Pony: Friendship is magic


    (klik hier voor grotere versie
    Info is hier en hier in het nederlands maar engels is beter!

    Namen van alle wezens(inclusief ponies) kun je hier vinden. De lijst van ponies staat hier

    Dus, als je een vrienden en pony liefhebbend persoon bent



    Ten slotte nog voor de haters:



    Bezette namen:
    21 ponies op dit moment

    RainbowDash /DeSlenderman
    Applejack /Ecanus
    Storybelle /Nursejoy
    Fluttershy/ DrarryMORE
    Film Reel/ SecretRose
    Scootaloo/ NIALLH0RAN
    Braeburn/ Pastrana
    Rarity/ Levitate
    Constelle/ Dehlia
    Pinky Pie/SmugFace
    Apple Fritter/ Taize
    Bon Bon/ Charmander
    Octavia/First
    Derpy Hooves/ Yandere
    Celestia/ Celestial
    Thunderhooves/ Yarilo
    Sweetie Belle/ Wiarda
    Snail/ Prudence
    Apple Bloom/ Carot
    Apple Cider/ Cressalia
    Snips/ Hindenburg

    I hope to see you all in pony form soon!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 23:29 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Clefairy schreef:
    (...)
    Zie je ons in elk topic een foto van een pokemon doen? nee, dat doe je wel, ik zei alleen dat het mij irriteerd, that's all (;


    you give your oppinion, we gave you ours.
    Are you done? :'D Because you're ruining the Pony Vibe


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clefairy schreef:
    (...)
    Zie je ons in elk topic een foto van een pokemon doen? nee, dat doe je wel, ik zei alleen dat het mij irriteerd, that's all (;


    Oftewel, gij klaagt, madam :Y)

    En ik plaatste vroeger ook altijd fotos, maar dan van katten. Nog nooit wat van je gehoord. Dus trek ik me nu geen ene pony aan van wat je zegt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat is nog steeds geen antwoord dat ik zoek, vooral niet op die eerste vraag. :'D



    deze kat? Dat is opalescence, oftewel Opal.

    dat zij Alwup eerder in eht topic, maar het was plots zo druk dat je het waarschijnlijk neit gezien hebt dus re-post ik het. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    you give your oppinion, we gave you ours.
    Are you done? :'D Because you're ruining the Pony Vibe


    I am happy and loving. There's no ruined vibe. Ponys cannot be ruined!

    I am simply dissapointed :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat is nog steeds geen antwoord dat ik zoek, vooral niet op die eerste vraag. :'D



    Hoe die kat heette was je vraag toch? Ahem
    RainbowDash schreef:
    (...)

    deze kat? Dat is opalescence, oftewel Opal :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Pastrana schreef:
    (...)

    O gosh. Als ik dat had gedaan was ik nu of 213x geslagen of de klas uit gezet :Y)


    Ik heb nog geen school xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oftewel, gij klaagt, madam :Y)

    En ik plaatste vroeger ook altijd fotos, maar dan van katten. Nog nooit wat van je gehoord. Dus trek ik me nu geen ene pony aan van wat je zegt :Y)


    Jij bent vet kinderachtig dat weet ik (; en shut the fuck up nu. Ik ga jullie geen aandacht geven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    (...)
    Jij bent vet kinderachtig dat weet ik (; en shut the fuck up nu. Ik ga jullie geen aandacht geven.


    ... Ga dan weg? o.O no one is forcing you to be here.
    wij hoeven niet stil te zijn, we love the pony topic.
    This makes sense.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    deze kat? Dat is opalescence, oftewel Opal.

    dat zij Alwup eerder in eht topic, maar het was plots zo druk dat je het waarschijnlijk neit gezien hebt dus re-post ik het. :Y)


    Mmm the doubt... To do or not to do, and if do ... then do a awesome name or choose love for cats instead. Mmmmmm.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Clefairy schreef:
    (...)
    Jij bent vet kinderachtig dat weet ik (; en shut the fuck up nu. Ik ga jullie geen aandacht geven.


    Wat doe je nu dan?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Clefairy schreef:
    (...)
    Jij bent vet kinderachtig dat weet ik (; en shut the fuck up nu. Ik ga jullie geen aandacht geven.


    TE laaaaaaat!

    Idd, ik ben kinderachtig. I like being childish (cat) Keeps the meanies like you faaaaaar away from me :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yarilo schreef:
    (...)

    Mmm the doubt... To do or not to do, and if do ... then do a awesome name or choose love for cats instead. Mmmmmm.



    Mr Thunderhooves! :D
    Is gewoon cool xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mr Thunderhooves! :D
    Is gewoon cool xD


    Lol ik kan maar tot Thunderhoove, dan heb ik de 12 letters al bereikt. En ik moet sowieso dan nog minimaal 1 of 2 weken wachten, als ik volgende week weer eens gold neem. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Oké, nu begint het toch wel verleidelijk te worden om m'n naam te veranderen binnenkort... :'D
    En die kat, hoe heet die? 8D

    OMG nee, stap niet over naar deze kant! :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    OMG nee, stap niet over naar deze kant! :'D


    Jawel! Jji moet ook komen! Wees een brony! :D


    quidquid excusatio prandium pro