• Beste quizletters. Hebben jullie ook genoeg van haters en andere negatieve mensen? Word een pony, en laten we ze bedekken met de magie van vriendschap! :D

    De ponies komen van My Little Pony: Friendship is magic


    (klik hier voor grotere versie
    Info is hier en hier in het nederlands maar engels is beter!

    Namen van alle wezens(inclusief ponies) kun je hier vinden. De lijst van ponies staat hier

    Dus, als je een vrienden en pony liefhebbend persoon bent



    Ten slotte nog voor de haters:



    Bezette namen:
    21 ponies op dit moment

    RainbowDash /DeSlenderman
    Applejack /Ecanus
    Storybelle /Nursejoy
    Fluttershy/ DrarryMORE
    Film Reel/ SecretRose
    Scootaloo/ NIALLH0RAN
    Braeburn/ Pastrana
    Rarity/ Levitate
    Constelle/ Dehlia
    Pinky Pie/SmugFace
    Apple Fritter/ Taize
    Bon Bon/ Charmander
    Octavia/First
    Derpy Hooves/ Yandere
    Celestia/ Celestial
    Thunderhooves/ Yarilo
    Sweetie Belle/ Wiarda
    Snail/ Prudence
    Apple Bloom/ Carot
    Apple Cider/ Cressalia
    Snips/ Hindenburg

    I hope to see you all in pony form soon!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 23:29 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Do want;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Do want;



    ...

    Waarom ben ik al jarig geweest? :(


    quidquid excusatio prandium pro

    First of all, this is a DUTCH site, dat wij nou af en toe engels praten is voor de grap. Second, dit is een Brony rekruteringstopic, niet om jezelf voor te stellen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2011 - 13:31 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    First of all, this is a DUTCH site, dat wij nou af en toe engels praten is voor de grap. Second, dit is een Brony rekruteringstopic, niet om jezelf voor te stellen.



    Ben er vrij zeker van dat ze een reclame bot is, haar signature bevat drie links naar dezelfde site voor handtassen. Niet erop klikken, misschien zitten er virussen op die site.


    quidquid excusatio prandium pro

    -______-'

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2011 - 13:32 ]


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ben er vrij zeker van dat ze een reclame bot is, haar signature bevat drie links naar dezelfde site voor handtassen. Niet erop klikken, misschien zitten er virussen op die site.

    I know, was ik ook niet van plan... Maar ze irriteert me --' Ook bij het 1D topic dat ze naar Nederland komen heeft ze dezelfde reactie geplaatst


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    I know, was ik ook niet van plan... Maar ze irriteert me --' Ook bij het 1D topic dat ze naar Nederland komen heeft ze dezelfde reactie geplaatst


    Ik zag het. Ze heeft nog 4 posts gemaakt, wss ook allemaal hetzelfde. Heb als een pbtje gestuurd naar marshmellow, die de enige mod online is nu met de melding dat coachpeo wss een bot is, en waarom ik denk dat het zo is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik zag het. Ze heeft nog 4 posts gemaakt, wss ook allemaal hetzelfde. Heb als een pbtje gestuurd naar marshmellow, die de enige mod online is nu met de melding dat coachpeo wss een bot is, en waarom ik denk dat het zo is :Y)

    Alright. Anyways, she really annoyes me --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik zag het. Ze heeft nog 4 posts gemaakt, wss ook allemaal hetzelfde. Heb als een pbtje gestuurd naar marshmellow, die de enige mod online is nu met de melding dat coachpeo wss een bot is, en waarom ik denk dat het zo is :Y)


    Hopelijk krijgen we niet vaker bots. Dan zit straks heel Q vol gespamd --'.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Hopelijk krijgen we niet vaker bots. Dan zit straks heel Q vol gespamd --'.


    Er zijn al heel veel bots geweest xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Er zijn al heel veel bots geweest xD


    Nooit opgevallen (bloos).


    i put the fun in funeral

    Goedemorgen allemaal =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Goedemorgen allemaal =3


    Goedemooorgen ;D.


    i put the fun in funeral

    Ponymorgen 8D
    [want goed is hij niet]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 10:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Ponymorgen 8D
    [want goed is hij niet]


    ... Hoezo? ):


    i put the fun in funeral