• [geen idee waar dit topic hoort]
    Ik weet dat jullie mensjes slim zijn, dus ik dacht; laat ik het hier vragen.
    Ik wil graag een spel spelen genaamd "Amnesia" maar wanneer ik het wil spelen krijg ik de volgende melding;
    fatal error: render #0 could not be initialized! Make sure your graphic card drivers are up to date. Check log file for more information.
    Ik weet zo even niet wat ik hiermee moet... want mijn drivers zijn al up to date...
    Iemand enig idee?

    Ik denk dat je hem opnieuw moet instaleren?


    SLOAN.

    Broadcaster schreef:
    Ik denk dat je hem opnieuw moet instaleren?

    Dat heb ik al een keer geprobeerd, het helpt niet. ):

    Celestial schreef:
    [geen idee waar dit topic hoort]
    Ik weet dat jullie mensjes slim zijn, dus ik dacht; laat ik het hier vragen.
    Ik wil graag een spel spelen genaamd "Amnesia" maar wanneer ik het wil spelen krijg ik de volgende melding;
    fatal error: render #0 could not be initialized! Make sure your graphic card drivers are up to date. Check log file for more information.
    Ik weet zo even niet wat ik hiermee moet... want mijn drivers zijn al up to date...
    Iemand enig idee?


    Speel je op je laptop?

    Want ik krijg die error ook, en die error krijg je ook bij de intel grafische chips. Weet je waar je kunt zien wat je grafische kaart is? Zo ja, kun je dan even zeggen welke het is?


    quidquid excusatio prandium pro

    Het spel is te groot... voor... iets. Grafisch of zo. Ik weet het niet precies, maar dat had ik ook en toen op een andere pc deed ie het wel. Maar ik weet het niet zeker, want mijn papa doet zulk soort dingen, dus het kan zomaar iets anders zijn, hoor :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I have no idea.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Speel je op je laptop?

    Want ik krijg die error ook, en die error krijg je ook bij de intel grafische chips. Weet je waar je kunt zien wat je grafische kaart is? Zo ja, kun je dan even zeggen welke het is?

    Ja ik speel op m'n laptop.

    Volgens mij is het deze; Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja ik speel op m'n laptop.

    Volgens mij is het deze; Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family


    Ah, dat dacht ik al. Dat probleem had ik ook.

    De intel 4 chipset is erg zwak voor een grafische kaart. Hij zou Amnesia nauwelijks kunnen draaien, maar het zou moeten werken.

    Het is echter zo dat Amnesia een bepaalde versie van iets nodig heeft (Iets met shadow nog wat, weet de exacte naam niet meer) namelijk versie 2.1 daarvan. De huidige drivers van de Intel chipset family kunnen alleen versie 2.0 gebruiken, waardoor je nieuwere spellen (en dus Amnesia) niet kunt spelen. Dat zou verholpen kunnen worden als Intel wat nieuwe updates aanmaakt voor de chipset, maar het ziet er niet naar uit dat ze dat voorlopig gaan doen D:

    Samengevat: Je laptop kan het niet aan. Als je ergens een vaste computer of laptop hebt die wel een grafische kaart heeft zou ik het daarop proberen.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ah, dat dacht ik al. Dat probleem had ik ook.

    De intel 4 chipset is erg zwak voor een grafische kaart. Hij zou Amnesia nauwelijks kunnen draaien, maar het zou moeten werken.

    Het is echter zo dat Amnesia een bepaalde versie van iets nodig heeft (Iets met shadow nog wat, weet de exacte naam niet meer) namelijk versie 2.1 daarvan. De huidige drivers van de Intel chipset family kunnen alleen versie 2.0 gebruiken, waardoor je nieuwere spellen (en dus Amnesia) niet kunt spelen. Dat zou verholpen kunnen worden als Intel wat nieuwe updates aanmaakt voor de chipset, maar het ziet er niet naar uit dat ze dat voorlopig gaan doen D:

    Samengevat: Je laptop kan het niet aan. Als je ergens een vaste computer of laptop hebt die wel een grafische kaart heeft zou ik het daarop proberen.

    Damnit..
    Ik haat mijn laptop nu echt. D:
    De accu is ook al stuk... en hij is eigenlijk ook al wat oud...
    Hoog tijd voor een nieuwe.

    Maar bedankt in ieder geval. ;D

    Celestial schreef:
    (...)
    Damnit..
    Ik haat mijn laptop nu echt. D:
    De accu is ook al stuk... en hij is eigenlijk ook al wat oud...
    Hoog tijd voor een nieuwe.

    Maar bedankt in ieder geval. ;D


    Als je een nieuwe koopt, zorg dat je eentje krijgt met een grafische kaart! Dan kun je het wel spelen :Y)

    Krijg ik nu een beloning? ;D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als je een nieuwe koopt, zorg dat je eentje krijgt met een grafische kaart! Dan kun je het wel spelen :Y)

    Krijg ik nu een beloning? ;D

    Ja, ik zal ernaar kijken. :3

    Ehm, wil je een koekje? :'D

    AshKetchum schreef:
    Het spel is te groot... voor... iets. Grafisch of zo. Ik weet het niet precies, maar dat had ik ook en toen op een andere pc deed ie het wel. Maar ik weet het niet zeker, want mijn papa doet zulk soort dingen, dus het kan zomaar iets anders zijn, hoor :3


    comfort in c h a o s

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja, ik zal ernaar kijken. :3

    Ehm, wil je een koekje? :'D


    NEE! Geen koekjes!



    Dit is Celestia. Is bijna jouw naam. En komt uit My little pony! Word een brony en neem haar als profielfoto :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    NEE! Geen koekjes!



    Dit is Celestia. Is bijna jouw naam. En komt uit My little pony! Word een brony en neem haar als profielfoto :Y)

    Ehhhmmmm, oke :'D
    Maar, is deze foto ook goed?;


    Die is awesome namelijk. :Y)

    Celestial schreef:
    (...)
    Ehhhmmmm, oke :'D
    Maar, is deze foto ook goed?;


    Die is awesome namelijk. :Y)



    Tuurlijk, is dezelfde eenhoorn. YAY :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Tuurlijk, is dezelfde eenhoorn. YAY :D

    Wow we gaan lekker off-topic. :'D
    Maar ik verander het straks. ik ga nu even (vr)eten. ;D