• Mijn moeder is uit het niets tot de conclusie gekomen dat ze de witte tegels in de badkamer niet meer mooi vindt en wilt ze vervangen door blauwe. Dus mijn oom komt een dagje bij ons op zolder slapen om mijn vader te helpen met dit klusje. Mijn moeder zelf heeft trouwens de handdoek in de ring te gooien na het uitzoeken van de tegels. Nu weet ik van wie ik mijn luiheid geerfd heb.
    Meteen nadat mijn oom en vader de oude tegels er af hadden gehaald, vond mijn oom het kennelijk nodig om een gat in de leiding te boren. En nu zit ik een fuckin' week zonder water. EEN WEEK D:. Dat betekent douchen (wat ik onnodig vaak doe omdat ik de rare gewoonte heb om te douchen als ik gestresst ben, WAT IK SNEL BEN) en naar de wc gaan (wat ik in de afgelopen twee uur al drie keer gedaan heb omdat ik en een vriendin een wedstrijd deden wie het meeste energy kon drinken en ik geen grote blaas heb :I ) bij de buren. Why me?


    i put the fun in funeral

    Dat is wel knap lullig ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    1 week niet douchen o.O Dat doe ik iedere dag om alle stress van een lange dag van me af te spoelen en tot rust te komen. Succes!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kijk, onze GEHELE BADKAMER werd verbouwd. Het zou twee weken duren.



    Het duurde ZES FUCKING WEKEN!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Kijk, onze GEHELE BADKAMER werd verbouwd. Het zou twee weken duren.



    Het duurde ZES FUCKING WEKEN!


    Da's kut.. o.o


    i put the fun in funeral

    Ik heb denk ik zo'n 3 maanden, of zelfs langer, zonder echt 'normale' badkamer gezeten, dus doe maar rustig. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Ik heb denk ik zo'n 3 maanden, of zelfs langer, zonder echt 'normale' badkamer gezeten, dus doe maar rustig. (krul)


    Ik zou nog liever sterven ~overdramatic. :W


    i put the fun in funeral

    Constitution schreef:
    1 week niet douchen o.O Dat doe ik iedere dag om alle stress van een lange dag van me af te spoelen en tot rust te komen. Succes!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HeyApple schreef:
    Dat is wel knap lullig ja.