• Jeuh, ik bent rots op mezelf ^^
    Ik ging nogal freundloos het nieuwe jaar in en iederene kende elkaar al enzo, lastig dus xo En nu ben ik ineens bevriend met heel veel mensen, hahaha :'D Terwijl ik normaal zo verlegen als de pest ben Ö

    Wie is er nog meer trots op zichzelf? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben blij voor je! Ik heb zulke problemen eigenlijk nooit gehad omdat ik erg sociaal ben denk ik :D. Wel ben ik trots op mezelf omdat ik m'n wiskunde huiswerk gewoon heb gemaakt! BAM.

    NUTS schreef:
    Ben blij voor je! Ik heb zulke problemen eigenlijk nooit gehad omdat ik erg sociaal ben denk ik :D. Wel ben ik trots op mezelf omdat ik m'n wiskunde huiswerk gewoon heb gemaakt! BAM.


    Ik ben ook erg sociaal en rpaat met iedereen en de meeste mogen me vaak ook, maar op de een of andere manier zien ze me gewoon als aardige klasgenoot en niet meer >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hé, heb ik ook!
    Ik hou van nieuwe vrienden. :Y)
    En ik ben trots op mezelf omdat ik AL mijn huiswerk heb gedaan, terwijl ik geen zin had. Nu heb ik dus het hele weekend gewoon een chill weekend. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"