• Jeuh, ik bent rots op mezelf ^^
    Ik ging nogal freundloos het nieuwe jaar in en iederene kende elkaar al enzo, lastig dus xo En nu ben ik ineens bevriend met heel veel mensen, hahaha :'D Terwijl ik normaal zo verlegen als de pest ben Ö

    Wie is er nog meer trots op zichzelf? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goed zo.
    Ik ben ook trost op mezelf, want ik heb ook een nieuwe vriend gemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik, want ik heb precies hetzelfde.
    Laatst maakte ik een topic aan dat ik echt heel nerveus was voor de eerste schooldag. Maar tijdens geschiedenis ben ik gewoon naast iemand gaan zitten. Zij heeft me tijdens twee tussen uren ergens mee naartoe genomen en nu ken ik meer mensen, misschien dat ze goede vrienden worden :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rarity schreef:
    Ik, want ik heb precies hetzelfde.
    Laatst maakte ik een topic aan dat ik echt heel nerveus was voor de eerste schooldag. Maar tijdens geschiedenis ben ik gewoon naast iemand gaan zitten. Zij heeft me tijdens twee tussen uren ergens mee naartoe genomen en nu ken ik meer mensen, misschien dat ze goede vrienden worden :3


    Haha ;p Bij mij ging het wat lastiger xo Ik vroeg aan iemanf od ze het erg vond als ik haar joinde in de pauze en toen antwoordde ze heel saai dat ze dat liever niet had want ze ging bij haar vriendinnen zitten. Oké, wtf? Dus toen stond ik beetje bij mensen die ik niet mocht. Maarja, later ging ik naar andere mensen, veel emt ze keltsen en vooral via facebook alvast :'] EN toen ging het vanzelf 8D Je moet gewoon de juiste persoon als toegangskaartje zien te vinden, hoe lullig dat ook klinkt xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo is het dus totaal niet bij mij gegaan helaas. D:
    Ik ken echt niemand en ik zit soms zelfs alleen. HOE vriendloos is dat...
    Maarja, ik hoop maar dat ik het jaar overleef. :')

    Celestial schreef:
    Zo is het dus totaal niet bij mij gegaan helaas. D:
    Ik ken echt niemand en ik zit soms zelfs alleen. HOE vriendloos is dat...
    Maarja, ik hoop maar dat ik het jaar overleef. :')


    Ik liep vorig jaar een week lang alleen rond in de pauzes -zucht-

    Je moet gewoon 1 persoon zoeken die vet sociaal is enzo en dan gewoon in de buurt gaan zitten in de les, mee de deur uitlopen en zo richting pauze plek terwijl je praat :'D Mijn tactiek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben ook trots! Omdat ik dat ook heb, wel anders want ik heb zoiezo al vrienden op mijn school want t is het 4e jaar maar de hele klassen werden zo'n beetje omgegooid en elk uur heb ik weer een andere klas maar ik ken echt leuke mensen nu so I'm happy (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    Ik ben ook trots! Omdat ik dat ook heb, wel anders want ik heb zoiezo al vrienden op mijn school want t is het 4e jaar maar de hele klassen werden zo'n beetje omgegooid en elk uur heb ik weer een andere klas maar ik ken echt leuke mensen nu so I'm happy (bloos)


    Ook mijn 4e jaar ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij is het precies andersom. Voel me zo vriendloos als de tering.
    Mijn buurmeisje kwam normaal elk weekend bij haar vader op bezoek in mijn woonplaats, maar die is nu in geen maanden meer geweest door een conflict en we zijn heel erg uit elkaar gegroeid.
    Eén van mijn twee VMBO vriendinnen zie ik eens in de.. vier maanden ofzo omdat ze in een andere stad woont. De ander heb ik in geen anderhalf jaar meer gesproken. Ik ga nog met één meisje om wat ik van de Havo ken, met een ander heb ik al in geen.. jaar meer afgesproken.
    Ik had een goede vriend, maar die is verhuisd en woont nu op zichzelf. Heb ik in geen maand meer gesproken.
    Verder heb ik nog een vriend die ik eens in de twee weken zie. En een vriendin op Q die ik ook niet zomaar elke dag kan opzoeken vanwege - komt ie weer - de afstand dus.
    Haven't had a boyfriend in 3,5 years - dus die liefde en warmte is er ook niet. Eigenlijk is mijn leven gewoon.. school en fucking niks.
    Godverdomme, teringzooi..

    See what I'm aiming at? Ik voel me de laatste tijd klote. Niet gelukkig, trots, blij, gewoon klote.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 18:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Bij mij is het precies andersom. Voel me zo vriendloos als de tering.
    Mijn buurmeisje kwam normaal elk weekend bij haar vader op bezoek in mijn woonplaats, maar die is nu in geen maanden meer geweest door een conflict en we zijn heel erg uit elkaar gegroeid.
    Eén van mijn twee VMBO vriendinnen zie ik eens in de.. vier maanden ofzo omdat ze in een andere stad woont. De ander heb ik in geen anderhalf jaar meer gesproken. Ik ga nog met één meisje om wat ik van de Havo ken, met een ander heb ik al in geen.. jaar meer afgesproken.
    Ik had een goede vriend, maar die is verhuisd en woont nu op zichzelf. Heb ik in geen maand meer gesproken.
    Verder heb ik nog een vriend die ik eens in de twee weken zie. En een vriendin op Q die ik ook niet zomaar elke dag kan opzoeken vanwege - komt ie weer - de afstand dus.
    Haven't had a boyfriend in 3,5 years - dus die liefde en warmte is er ook niet. Eigenlijk is mijn leven gewoon.. school en fucking niks.
    Godverdomme, teringzooi..

    See what I'm aiming at? Ik voel me de laatste tijd klote. Niet gelukkig, trots, blij, gewoon klote.


    Dat gevoel ken ik wel ;o Alleen ik kon het nog wel prima alleen, alleen op de school niet.. :l

    Probeer anders nieuwe vrienden te maken? Klinkt flauw, maar is de enige oplossing.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    Bij mij is het precies andersom. Voel me zo vriendloos als de tering.
    Mijn buurmeisje kwam normaal elk weekend bij haar vader op bezoek in mijn woonplaats, maar die is nu in geen maanden meer geweest door een conflict en we zijn heel erg uit elkaar gegroeid.
    Eén van mijn twee VMBO vriendinnen zie ik eens in de.. vier maanden ofzo omdat ze in een andere stad woont. De ander heb ik in geen anderhalf jaar meer gesproken. Ik ga nog met één meisje om wat ik van de Havo ken, met een ander heb ik al in geen.. jaar meer afgesproken.
    Ik had een goede vriend, maar die is verhuisd en woont nu op zichzelf. Heb ik in geen maand meer gesproken.
    Verder heb ik nog een vriend die ik eens in de twee weken zie. En een vriendin op Q die ik ook niet zomaar elke dag kan opzoeken vanwege - komt ie weer - de afstand dus.
    Haven't had a boyfriend in 3,5 years - dus die liefde en warmte is er ook niet. Eigenlijk is mijn leven gewoon.. school en fucking niks.
    Godverdomme, teringzooi..

    See what I'm aiming at? Ik voel me de laatste tijd klote. Niet gelukkig, trots, blij, gewoon klote.

    Moooh, misschien kan je proberen om vrienden te maken op school? Er zitten soms mensen waar je niet van verwacht dat je die leuk zou vinden haha, maar dat blijken ze juist wel te zijn! En anders... nouja, je blijft niet forever op school, na een tijdje ben je het 100% vergeten! En na een tijdje komt die drukte weer helemaal terug en dan voel je je ook wat beter. Misschien had je juist wat tijd voor jezelf nodig? Gebruik die dan. May'be that's Gods way of telling you you should have some more time for yourself. B)
    Het komt wel goed, negeer het gewoon en doe leuke dingen waar je nu dus meer tijd voor hebt!


    Where there is a sea there are pirates...

    Yep, ik heb nog niemand afgezeken dit jaar. Helaas iemand mij wel. (cat)


    Smile and live.

    Captain schreef:
    (...)
    Moooh, misschien kan je proberen om vrienden te maken op school? Er zitten soms mensen waar je niet van verwacht dat je die leuk zou vinden haha, maar dat blijken ze juist wel te zijn! En anders... nouja, je blijft niet forever op school, na een tijdje ben je het 100% vergeten! En na een tijdje komt die drukte weer helemaal terug en dan voel je je ook wat beter. Misschien had je juist wat tijd voor jezelf nodig? Gebruik die dan. May'be that's Gods way of telling you you should have some more time for yourself. B)
    Het komt wel goed, negeer het gewoon en doe leuke dingen waar je nu dus meer tijd voor hebt!

    Haha I'm tryin' ;] Maar in het tweede jaar zijn de groepen al zo'n beetje duidelijk, da's 't probleem. Ik praat wel met mensen, maar echt vrienden? Mwah, denk niet dat het ervan zal komen.
    & Ja, leuke dingen doen dat zijn dus dingen die ik met vrienden wel doen. En dat komt dus basically neer op 't hele probleem. Ik krijg zo vaak van een klasgenoot te horen: joh kom ook eens naar de Inno (een hardcore punk tent), daar is nu een buffet voor een paar euro. Of: kom ook vanavond, dan komen een aantal bandjes optreden. En ik zou dolgraag willen gaan, maar ik heb dus niemand om mee te nemen, goddamnit. Want zij werkt daar, dus da's ook geen optie. De opmerking 'Forever alone' is niet eens zo gek in mijn situatie..
    Achja, ik zit eraan te denken om op fitness te gaan en dat kan ik gelukkig wel met iemand doen en wie weet ontmoet ik daar mensen. God, I hate my life on moments as these.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Bij mij is het precies andersom. Voel me zo vriendloos als de tering.
    Mijn buurmeisje kwam normaal elk weekend bij haar vader op bezoek in mijn woonplaats, maar die is nu in geen maanden meer geweest door een conflict en we zijn heel erg uit elkaar gegroeid.
    Eén van mijn twee VMBO vriendinnen zie ik eens in de.. vier maanden ofzo omdat ze in een andere stad woont. De ander heb ik in geen anderhalf jaar meer gesproken. Ik ga nog met één meisje om wat ik van de Havo ken, met een ander heb ik al in geen.. jaar meer afgesproken.
    Ik had een goede vriend, maar die is verhuisd en woont nu op zichzelf. Heb ik in geen maand meer gesproken.
    Verder heb ik nog een vriend die ik eens in de twee weken zie. En een vriendin op Q die ik ook niet zomaar elke dag kan opzoeken vanwege - komt ie weer - de afstand dus.
    Haven't had a boyfriend in 3,5 years - dus die liefde en warmte is er ook niet. Eigenlijk is mijn leven gewoon.. school en fucking niks.
    Godverdomme, teringzooi..

    See what I'm aiming at? Ik voel me de laatste tijd klote. Niet gelukkig, trots, blij, gewoon klote.



    Sammie ... Heb je zin om maandag bij mij thee te komen drinken en films te gaan kijken? :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C18 schreef:
    (...)
    Haha I'm tryin' ;] Maar in het tweede jaar zijn de groepen al zo'n beetje duidelijk, da's 't probleem. Ik praat wel met mensen, maar echt vrienden? Mwah, denk niet dat het ervan zal komen.
    & Ja, leuke dingen doen dat zijn dus dingen die ik met vrienden wel doen. En dat komt dus basically neer op 't hele probleem. Ik krijg zo vaak van een klasgenoot te horen: joh kom ook eens naar de Inno (een hardcore punk tent), daar is nu een buffet voor een paar euro. Of: kom ook vanavond, dan komen een aantal bandjes optreden. En ik zou dolgraag willen gaan, maar ik heb dus niemand om mee te nemen, goddamnit. Want zij werkt daar, dus da's ook geen optie. De opmerking 'Forever alone' is niet eens zo gek in mijn situatie..
    Achja, ik zit eraan te denken om op fitness te gaan en dat kan ik gelukkig wel met iemand doen en wie weet ontmoet ik daar mensen. God, I hate my life on moments as these.

    Ga anders alleen naar die party's! Je kan zeggen dat degene die normaal gezien met je meeging heeft afgezegd omdat hij/zij ziek is, en niemand hoeft iets te weten! ^^ Ga er naar toe en wie weet, ontmoet je daar nog leuke mensen en kunnen jullie in't vervolg samen gaan?
    En fitness is een supergoed idee! Want daar ontmoet je meteen heel veel mensen, ook veel jongens, en het is ook leuk om te doen en het maakt je blij. Sport maakt je echt blij haha x'D. Daar ontmoet je echt heel makkelijk mensen! Maar laat het hoofd vooral niet hangen! Jij bent een mooi meisje en je hebt ook heel veel talent en je bent ook zeer intelligent en leuk om mee om te gaan, veronderstel ik, dus het komt zeker weten weer goed! ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Wat goed van je! ;)

    Ik ben op het moment ook erg trots op mezelf!


    I was an angel living in the garden of evil