• Heey Quizletters,

    Ik heb een story, genaamd He's mine!! <3 ft. Logan (Logie) Philip Henderson (BTR). Maar ik loop een beetje vast en heb wat rollen nodig.

    Rollen die ik nodig heb:
    - Vriendin Kendall (gereserveerd)
    - Vriendin James: EstelleXosl
    - Beste vriendin Kendall en James: Smexy
    - Beste vriendin Logan en Carlos: Radio
    - Bitcherige vriendin van BTR
    - Vriend van BTR die stoer doet

    Rol die jij wil spelen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (+ foto):
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:

    Alvast bedankt!!

    IK STUUR EEN PB AAN DEGENE DIE EEN ROL HEBBEN GEKREGEN!!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 18:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    hmm, die vriendin voor Kendall die gereserveerd is... Ben ik dat ?


    Zuster Katarina :p

    ^Klopt!!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    rol die ik graag wil spelen: Vriendin van James
    Volledige naam: Estelle Van de Walle
    bijnaam: estellie
    Leeftijd: 15
    uiterlijk: bruin haar, bruine ogen, slank, 1m70
    Photobucket kun je hem zien?

    karakter: houdt van lol maken en rondhangen met vrienden, niet zo heel sportief
    hobby's: dansen(hiphop) en zingen
    Familie: zus en vader, moeder overleden tien ze 10 was
    Extra; estelle houdt van melig zijn, en kan een grote mond opzetten als andere mensen lelijk tegen haar doen, maar is meestal wel vriendelijk tenzij ze een bad day heeft


    If you stand for nothing, you will fall for anything.

    Rol: Beste vriendin Logan en Carlos

    Volledige naam: Amber Dakota Wright

    Bijnaam: Sok

    Leeftijd: 22

    Uiterlijk: Amber heeft bruin krullend haar en grijze ogen, ze heeft een slank lichaam en is 1.80 m lang. Ze heeft meestal een skinny jeans aan of een joggingsbroek, ze houdt niet van rokjes of jurkjes. Als bovenkleding heeft ze meestal gewoon een t-shirt of een vest. Ze draagt ook vaak hoedjes en als schoenen; Vans of All Stars, maar geen hakken (omdat ze dan nog langer is) of Uggs (Hekel aan Uggs).



    Karakter: Amber is een aardig en zorgzaam meisje dat veel durft. Het lijkt soms alsof ze geen stopknop heeft en blijft maar doorgaan, erg irritant voor andere mensen. Voor de rest heeft ze echt alles over voor haar vrienden en voor degene die haar haten, is ze een bitch. Ook al probeert ze in iedereen wel iets goeds te zien.

    Hobby's: Muziek luisteren, feesten, lezen, sporten, karten, gevaarlijke dingen doen (cliff springen, bungeejumpen, skydiven enz.) en mensen irriteren en bespieden.

    Familie: Beide ouders zijn overleden toen ze 7 was, sinds dien heeft haar oma haar opgevoed, ze is op haar 16e op zichzelf gaan wonen.

    Extra: Amber was eerst verliefd op Logan, maar ze heeft de moed opgegeven en zoekt nu nog steeds een ander.

    Ze kan goed piano en gitaar spelen, maar ze probeert altijd een nieuw instrument uit (dit lukt meestal niet..).

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 20:34 ]

    Rol: Beste vriendin Kendall en James
    Naam: Nicole
    Volledige naam: Nicole Mary Woods
    Bijnaam: Nickie of gewoon Nicole
    leeftijd: 17
    foto:








    ~Haarkleur: Rood , welke kleur rood is onbekend.
    ~Haar style: Stijl.
    ~Oogkleur: Bruin.
    ~Lipkleur: Lichtrood.
    ~Wangen: kleine kuiltjes als ze lacht, das dus altijd.
    ~Kleding: Blij, mooi, punkie/hip (bij de tijd) achtig.
    ~Make-Up: Licht, maar opvallend.
    ~Huid: Blank.
    ~Overig
    -Bloem in haar.
    -Een ketting.
    -Een ster ring.

    Karakter: Dit meisje is een verlegen maar een blij meisje. Ze is zeker van wat ze doet, en ze weet wat ze wil. En ze is snel gekwetst.

    Haatlijstje:
    ~Mensen die onbeleefd zijn
    ~Mensen die haar buitensluiten
    ~Mensen die plagen
    ~Mensen die Chagerijnig zij

    Houd van... Lijstje:
    ~Mensen die vrolijk zijn
    ~Dieren
    ~Het huisdiertje van je vrienden
    ~Geschiedenis,
    ~Schattige mensjes
    ~De velle kleuren.

    Huisdier: geen.
    Welke werdt het als je er een wauw: Een dikke rooie harige kat. Zo als Garfield


    Waar kan ze níét tegen: Ze wordt snel gekwetst, is over-emotioneel en is snel beledigd. Ze zegt dan ook vaak: ''Wat bedoel je daar nou mee?!''een super gevoelige drama queen.Maar daarna keert altijd naar haar gebruikelijke lieve zelf.

    Familie: Nicole heeft een broerdie 2 jaar jonger is dan Nicole, ook heeft ze een klein zusje. Ze woont bij haar ouders.
    Levens info:
    Nicole is opgegroeit in Los Angeles. Ze zit op een school aan de rand van L.A. Nicole is een echte drama Queen en ze is heel emotioneel. Als ze toneel speelt doet ze het altijd heel overdreven, maar uiteindelijk blijkt ze toch meer talent in acteren te hebben dan wie dan ook.


    hobby's: Ze houd van shoppen met dr vriendinnen of met Kendall/James. Tekenen, naar Starbucks gaan, uren aan de telefoon hangen met vriendinnen,leuke dingen doen met Kendall/James,gitaar spelen en naar de bios gaan.Acteren, Zingen, Dramatisch zijn.
    extra: ~Gek, maar dan ook overdreven gek.
    ~Drama Queen.
    ~Altijd afgeleid door puppy's en katten enzovoort.
    ~Ze is erg ovderdreven in dingen, en heeft hier geen problemen mee.
    ~Ze is erg snel emotioneel
    ~Snelle stemmingswisselingen


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Rol: Beste vriendin Kendall en James
    Volledige naam: Mandy Costello
    Bijnaam: Candy
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (+ foto):



    Haarkleur: Bruinig, maar toch aan de rode kant.
    Haar style: Mandy's haar is in laagjes, maar toch ook stijl.
    Oogkleur: Haar eigen oogkleur is blauw, maar ze doet altijd kleurlenzen in.
    Kleding: Wel stoere kleding. Ze trekt aan wat ze lekker vindt zitten en heeft een beetje haar eigen kleding stijl.
    Make-Up: Gewoon Mascara, lipgloss, eyeliner.
    Huid: Blank.


    Karakter: Mandy kan heel brutaal zijn bij vreemden of bij mensen die ze nog niet goed kent, maar bij haar vrienden is ze hartstikke lief en aardig. Ze is ook verlegen, maar dat laat ze bijna niet zien.
    Hobby's: Mandy's hobby's zijn piano spelen, dansen, uitgaan en tot laat buiten zijn, tv kijken vindt ze ook wel iets. Ook een hobby voor haar is bij haar kleine zusje zijn, die ze meer ziet als haar eigen dochter.
    Familie: Ze woont bij haar ouders.


    Verder heeft Mandy nog een klein zusje Alexia van 4


    Extra: Mandy heeft een oogje op James, maar ze durft het eigenlijk niet te vertellen. Mandy vindt zichzelf meer een moeder voor Alexia dan haar ouders voor Alexia zijn. Alexia is eigenlijk altijd bij Mandy in de buurt.

    Nou ik hoop dat je er iets mee kan. xx

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 9:46 ]


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.