• Ik en mijn vriendin willen er heel graag heen
    Er zijn nog kaartjes en we kunnen ze betalen
    Maar haar ouders denken dat daar alleen maar oude mensen van een jaar of 18 komen dus toen bedachten wij dit topic zodat zij kan laten zien dat er ook jongeren mensen komen .
    Dus wie gaat er en hoe oud ben je?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een vriendin van me die 17 is gaat met haar 2 beste vriendinnen van elk 15 ofzo?
    Die zijn dus niet zo oud (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jesssie schreef:
    Een vriendin van me die 17 is gaat met haar 2 beste vriendinnen van elk 15 ofzo?
    Die zijn dus niet zo oud (:

    Wij zijn 14 en 13
    Wij willen zo graag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik ga niet en ik ben 14 :"D


    Shoganai i ne~

    Dit topic zal niet helpen :'D Mensen kunnen zich van elke leeftijd voordoen op het internet. Voor zover jij weet ben ik 10, 16 or 40.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Dit topic zal niet helpen :'D Mensen kunnen zich van elke leeftijd voordoen op het internet. Voor zover jij weet ben ik 10, 16 or 40.

    Heb jij dan andere ideen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat maakt het uit als daar mensen vanaf 18 komen? Oudere mensen zijn toch juist over het algemeen verantwoordelijker, en ik zie Avril Lavigne fans ook niet snel de boel afbreken (krul)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Wat maakt het uit als daar mensen vanaf 18 komen? Oudere mensen zijn toch juist over het algemeen verantwoordelijker, en ik zie Avril Lavigne fans ook niet snel de boel afbreken (krul)

    Haar moeder is volgens mij bang dat wij dan de jongste zijn ofzo
    Maar wij zijn allebei big fan(we dachten eerst dat er gaan kaartjes meer waren dus daarom vroegen we het niet eerder) en we willen er heel graag heen
    Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    love Avril Lavigne!
    Ik wou erheen maar me moeder deed moeilijk om dat school is begonnen enzo. Ik ken wél véel meisjes tussen 13-17 die gaan dus (:


    count the blessings

    Ik ga erheen en ik ben 16. Ik ken ook iemand van 13 die gaat en ik ben er eerder geweest. De leeftijd is heel erg verdeeld, er zijn ook een hoop jonge mensen en zeker ook van jouw leeftijd.


    Felix

    Avox schreef:
    (...)
    Haar moeder is volgens mij bang dat wij dan de jongste zijn ofzo
    Maar wij zijn allebei big fan(we dachten eerst dat er gaan kaartjes meer waren dus daarom vroegen we het niet eerder) en we willen er heel graag heen
    Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren

    Dat geeft toch niks :'D Ik ben op mijn 12e naar een concert van Deathstars geweest, en ik was ook de jongste. De gemiddelde leeftijd was denk ik 25 ofzo? Ik was in ieder geval zekerweten de jongste, en ik vond het gewéldig :'D


    Alis volat propriis.

    Ik wil maar het meisje met wie ik wil gaan weet niet zeker of ze nog gaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vriendin mag niet
    Ik vind het echt zo balen(huil)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MsLestrange en ik zouden samen gaan, maar ik heb zeilkamp. Zij gaat nu met een andere vriendin :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn vriendin gaat en ze is 12 (cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    mijn vriendin en een vriendin van haar gaan en zijn allebei 13


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see