• Naam:Yasmin.
    Leeftijd:14
    Woonplaats:Twente ;a
    Kort iets over mezelf: Ik ben yasmin en ik ben een turks meisje. Ik zit nog in het 'puber fase' En ja, ben soms chagerijnig. Ik zit nu in de tweede klas van het VMBO-T . Ik ben ongeveer anderhalf jaar lid met deze account op quizlet. Ik had nog een andere, die ik al veel langer had, maar ik ben die naam vergeten xd'. Ik ben opgegroeit in Twente en leef ofcourse nog bij mijn vader. Ik ben altijd heel druk, want ik kan niet stil zitten. Ik hou van pop & R&B muziek.

    Stand alones:-
    Fanfictions:-
    Lopend verhaal:
    Je déteste ma vie..



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 16:51 ]

    Je déteste ma vie, is toch Frans voor 'Ik haat mijn leven'?
    Je bent wel mooii.
    En ik zal een abo nemen op je verhaal


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Immobulus schreef:
    Je déteste ma vie, is toch Frans voor 'Ik haat mijn leven'?
    Je bent wel mooii.
    En ik zal een abo nemen op je verhaal


    Haha ja, dat klopt.
    Ahw, dat is lief, dankjewel !
    En eh, fijn dat je abo neemt (:

    armanii schreef:
    (...)

    Haha ja, dat klopt.
    Ahw, dat is lief, dankjewel !
    En eh, fijn dat je abo neemt (:




    Geen dank.
    Ik heb al een abo genome


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard