• En toch ben ik vandaag 18 geworden. (no_chears)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

RainbowDash schreef:
    (...)
    Wat is er zo erg aan 18 en 19? D: Waarom merk ik daaqr niks van? :C

De meeste moeten vanaf hun 18de zijn of haar eigen rekeningen betalen, geloof niet dat je daar dan al op zit te wachten ;)

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Assassin schreef:
    (...)

De verjaardag zelf vind ik wel leuk. Al die vervelende mensen die langskomen enzo. Maar helaas betekent het ook dat je ouder bent geworden.

dit dus. Mn tante en oom en night komen langs =-=' you know, perfect little family. Jesus christ...
    Oh, en 18 betekend repsonsibility, en papierwerk, en volwassenheid, en BLAH, I'M A PONY @_@

dus i kben neit zo happy vandaag :Y)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

NurseJoy schreef:
    (...)

dit dus. Mn tante en oom en night komen langs =-=' you know, perfect little family. Jesus christ...
    Oh, en 18 betekend repsonsibility, en papierwerk, en volwassenheid, en BLAH, I'M A PONY @_@

dus i kben neit zo happy vandaag :Y)

Ohja, al die dingen die je moet invullen en iedereen wilt wat van je. x_x

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ohja, al die dingen die je moet invullen en iedereen wilt wat van je. x_x

Moederfiguur: Regel je studiefinanciering, regel je ziekenfonds ding, regel dit, doe dat, weel volwassener, of, and happy birthday
    Me: @_@ Please get eaten.

NurseJoy schreef:
    (...)

Moederfiguur: Regel je studiefinanciering, regel je ziekenfonds ding, regel dit, doe dat, weel volwassener, of, and happy birthday
    Me: @_@ Please get eaten.

I totally understand.
    Gelukkig betaald mijn moeder mijn ziekenfonds tot ik 20 word en hoef ik dat dan pas te regelen, maar je moet zo alles op tijd doen en goooh. Ik moet nogsteeds uitzoeken hoe het zit met schoolgeld betalen want dat moet ik ook doen nu.
    Ohja, goede tip: Vraag zorgtoeslag terug, dat is ongeveer 60 euro in de maand wat je terug kan krijgen.

[ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 14:38 ]

Your make-up is terrible

RainbowDash schreef:
    (...)
    Wat is er zo erg aan 18 en 19? D: Waarom merk ik daaqr niks van? :C

Ik merk ook niets? :'D
    Alsnog gefeliciteerd!

[ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 14:38 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

ik vond het verschrikkelijk toen ik 18 werd
    sowiezo was 2010 een kutjaar voor mij

nu ik 19 ben gaat het een stuk beter hihi

alsnog gefeliciteerd

Miracle08 schreef:
    (...)

De meeste moeten vanaf hun 18de zijn of haar eigen rekeningen betalen, geloof niet dat je daar dan al op zit te wachten ;)

...

Is dat het hele probleem? Dat doe ik ook.

I dont see the problem.

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

...

I dont see the problem.

Probeer jij maar eens rond te komen met een studiefinanciering van 150 euro, terwijl je lsgeld in oktober 260 euro is, je 5 dagen per week school/stage (onbetaald) heb tot half 6. Werken 's avonds red je al niet meer omdat je meestal vanaf 5 of 6 uur moet werken en dat red je dan niet. Dan heb je hooguit 2 dagen over te werken en heb je geen leven mee, hoop je maar dat je het red met je geld. :'D

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Probeer jij maar eens rond te komen met een studiefinanciering van 150 euro, terwijl je lsgeld in oktober 260 euro is, je 5 dagen per week school/stage (onbetaald) heb tot half 6. Werken 's avonds red je al niet meer omdat je meestal vanaf 5 of 6 uur moet werken en dat red je dan niet. Dan heb je hooguit 2 dagen over te werken en heb je geen leven mee, hoop je maar dat je het red met je geld. :'D

haha, jij boft met je 150 euro
    ik krijg 75

[ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:42 ]

Dragonair schreef:
    (...)

haha, jij boft met je 150 euro
    ik krijg 75

Serieus? Ik dacht dat 91-nogwat het basisbedrag was. En ik krijg maar 129. Maar veel mensen krijgen 150.

Your make-up is terrible

Niet gefeliciteerd dan

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

RainbowDash schreef:
    (...)

...

I dont see the problem.

Voor mij is het misschien geen probleem, ik betaal mijn eigen rekeningen al vanaf mijn 17de aangezien ik er toen voor koos uit huis te gaan, maar iemand met een studiefinanciering kan het toch wat moeilijker hebben ( zoals Assassin al aangeeft. )

[ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:56 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Assassin schreef:
    (...)

Serieus? Ik dacht dat 91-nogwat het basisbedrag was. En ik krijg maar 129. Maar veel mensen krijgen 150.

ja, maar veel mesen hebben ook een aanvullende beurs
    en het bedrag van je studiefinanciering hangt af van het inkomen van je ouders, als ik het goed heb begrepen dan

Dragonair schreef:
    (...)

ja, maar veel mesen hebben ook een aanvullende beurs
    en het bedrag van je studiefinanciering hangt af van het inkomen van je ouders, als ik het goed heb begrepen dan

Ja, dat is ook zo. Krijg jij geen aanvullende beurs dan? Sowieso krijg je vaak als maar 1 ouder werkt al meer dan 100-200 euro.

Your make-up is terrible