• En toch ben ik vandaag 18 geworden. (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niet gefeliciteerd!
    Het is zwaar kut. En op 14 juni word ik 19, gelukkig is dat volgend jaar pas. Maar ik haat verjaardagen


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook zo. Krijg jij geen aanvullende beurs dan? Sowieso krijg je vaak als maar 1 ouder werkt al meer dan 100-200 euro.


    nee, 75 is mn basisbeurs
    krijg geen aanvullende
    maar alleen mn vader werkt, en het hangt af van wat hij verdient, en de ene ouder verdient meer dan de andere, dus sommige krijgen meer dan andere

    alhoewel ik dat oneerlijk vind xD

    Broadcaster schreef:
    Niet gefeliciteerd?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Mij rest nog een maand in onschuld, maar mijn ma is al maanden bezig van 'je bent bijna 18' enz. Grr!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Broadcaster schreef:
    Niet gefeliciteerd?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Verkeerde instelling, m'n beste! Als mensen daaraan toegeven worden er veel te veel mensen met depressie gediagnosticeerd. Je bent zo jong als je je voelt, een citaat van dat teringwijf van een ex-buurvrouw, die for once in her life iets gezegd heeft dat nog een kern van waarheid heeft ook :]


    No growth of the heart is ever a waste



    Gelukkige niet-verjaardag ^-^


    Let the Night embrace you