• Zoals op iedere standaard middelbare school, loopt er bij ons een vreselijk irritant kind rond. Ze scheldt op iedereen die haar in de weg zit. Laatst bijvoorbeeld, ik wist niet eens dat zij het was, liet ze een euro vallen. "Zwaar he, dat geld." merkte ik voor de grap op. Meteen begon ze me uit te schelden voor 'tering wijf' en 'kut hoer' en nog meer niet zulke aardige dingen. Bovendien pest ze een vriendin van me heel erg, waar ik dus echt niet tegen kan.
    Hoe dan ook, laatst was er bij ons kermis. Ze raakte echt compleet dronken. Zo erg, dat ze in haar broek geplast en gepoept heeft. Ze stonk zo erg dat ze haar hebben opgesloten in een kast. Raad eens wie er nu gepest wordt (;.

Ik ben wraakzuchtig. Ik weet het.

i put the fun in funeral

Karma's a bitch (banana)

Life is hard and then we die

Caipirinha schreef:
    Nu heb je je tot haar niveau verlaagd.. :W
    Eigenlijk niet, want ze heeft haar niet gepest ofzo...

Life is hard and then we die

Caipirinha schreef:

Haar niveau? Dat ligt 100 ft underground. Geloof me, als je haar persoonlijk kende, was jij nu ook blij. En ik zou trouwens nooit iemand pesten. Dat vind ik verschrikkelijk.

i put the fun in funeral

SmugFace schreef:
    (...)
    Haar niveau? Dat ligt 100 ft underground. Geloof me, als je haar persoonlijk kende, was jij nu ook blij. En ik zou trouwens nooit iemand pesten. Dat vind ik verschrikkelijk.

Haha okaay. (: 'T leek erop. Ik weet natuurlijk niet hoe erg ze is.

To infinity and beyond •

Caipirinha schreef:

Caipirinha schreef:

Wat een onzin. Moet je altijd maar lekker over je heen laten lopen dan? Ja, dat helpt. Dat soort mensen moet eens goed op hun bek vallen.

ars moriendi

Meddows schreef:
    (...)
    Wat een onzin. Moet je altijd maar lekker over je heen laten lopen dan? Ja, dat helpt. Dat soort mensen moet eens goed op hun bek vallen.

Deels ben ik het met je eens, maar toch..

To infinity and beyond •

Omg! niet zo haten! D:

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    Omg! niet zo haten! D:

Hahahaha! xd.

To infinity and beyond •

Pottermore schreef:
    HAHAHAHA, karma is a bitch. :'D

Never look back, don't doubt tomorrow.

RainbowDash schreef:
    Omg! niet zo haten! D:

-Out-

Behind the laughter it actually means something.

Caipirinha schreef:

Hoezo dat? Ze deed niks :'D

No growth of the heart is ever a waste

RainbowDash schreef:
    Omg! niet zo haten! D:

It's so bright o.o

i put the fun in funeral

Caipirinha schreef:

Als dat meisje zichzelf zo dronken krijgt dat ze dát doet, is dat eigenlijk best een belediging voor de topicmaakster. En dat meisje waar ze het over heeft, heeft dat zichzelf toch aangedaan, of las ik dat verkeerd?

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

ZeroGravity schreef:
    (...)
    Als dat meisje zichzelf zo dronken krijgt dat ze dát doet, is dat eigenlijk best een belediging voor de topicmaakster. En dat meisje waar ze het over heeft, heeft dat zichzelf toch aangedaan, of las ik dat verkeerd?

Bedankt voor je begrip (:

i put the fun in funeral