• Ik ga door omstandigheden maar één dag, de vrijdags. Ik ga er dan ook eigenlijk alleen heen voor go back to the zoo. 3 en een half uur treinen, maar ik heb veel voor die jongens over haha <3
    Wie gaat er nog meer? En naar welke bands/artiesten ga je?


    You try so hard not trying to try so hard.

    ik mocht eerst met mijn pa mee, maar die blijft ergens slapen, en daar was geen plek meer -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    ik mocht eerst met mijn pa mee, maar die blijft ergens slapen, en daar was geen plek meer -.-


    Wat jammer! ö Ook wel flauw dat je vader wel een slaapplek heeft, maar jij niet..


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik ga zaterdag! Met VIP kaarten! Dus mijn vriendin en ik mogen backstage! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga trouwens sowieso naar The Baseballs, Krystl, Caro Emerald, Dewolff, De Staat, Dazzled Kid, Kane en nog wel meer maar dat weet ik nog niet. _O_
    Ik heb er echt zin in ;D
    Ik baal overigens wel dat GBTTZ op vrijdag komt D:
    Maar ik moet niet zeuren want ik heb ze al een keer live gezien. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    K weet nog niet of ik ga, ik heb er eigenlijk niet echt zin in. Ach, het betekent iig dat ik niet veel ga slapen. De wind staat altijd verkeerd (huil).


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Parachutes schreef:
    Ik ga zaterdag! Met VIP kaarten! Dus mijn vriendin en ik mogen backstage! _O_


    Woah! Hoe ben je daaraan gekomen? Wel vet chill! Dat wil ik ook haha. Al ga ik morgen alsnog proberen backstage te komen bij gbttz, zij kennen me dus hopelijk lukt 't ;$


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik ga misschien, maar dan wel sowieso de zaterdag :'D Ik moet nog even afspreken en kijken of ik er genoeg geld voor heb.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat is appelpop D: ?
    Edit: Ik heb het net even opgezocht, en wow het is gratis? Ik heb net 30euro kunnen geven voor laundry day. FML

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 20:04 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    Woah! Hoe ben je daaraan gekomen? Wel vet chill! Dat wil ik ook haha. Al ga ik morgen alsnog proberen backstage te komen bij gbttz, zij kennen me dus hopelijk lukt 't ;$


    ik ben die vriendin n.n Die heeft mijn vader gewonnen! (: Met een wedstrijd op zijn werk n.n


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Een half uur maar, ik heb 4 uur en half op de trein gezeten voor mijn allerliefste mede-modjes. (voor hen maar 4 uur te zien en dan weer zo lang op de trein te zitten)

    maar veel plezier!

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 20:22 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    Woah! Hoe ben je daaraan gekomen? Wel vet chill! Dat wil ik ook haha. Al ga ik morgen alsnog proberen backstage te komen bij gbttz, zij kennen me dus hopelijk lukt 't ;$


    Wat xBrownie zegt, haha. En wow, gbttz kent jou? O: Dat is pas gaaf :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)