• Voor degene die hem niet kennen (shame on you); Zoek de trailer van Silence of the Lambs maar eens op. Hannibal Lecter ... One of the most evil (and genius) minds ever created. :Y)

[ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 21:41 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik ken die man niet. faal En ik kan nu al voorspellen dat dit negatieve reacties gaat uitlokken.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Ik snap hem niet hoor.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

iPotter schreef:
    Ik ken die man niet. faal En ik kan nu al voorspellen dat dit negatieve reacties gaat uitlokken.

Hannibal is vanaf nu mijn idool(krul)

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

iPotter schreef:

Haha, Hannibal Lector, een psychopaat die zijn slachtoffers op at. :'D

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

iPotter schreef:

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Hahahahaha. :'D Omg die is goed.

Your make-up is terrible

Clefairy schreef:
    Ik snap hem niet hoor.

In de film,het boek is Hannibal een kannibaal die andere mensen vermoord en daarna hen eet of andere mensen laat eten.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

ben ik nou dom ?? (krul) want ik snap hem niet

Psh wie kent Hannibal nu niet :'D

Clefairy schreef:
    Ik snap hem niet hoor.

To infinity and beyond •

Pritchard schreef:
    (...)

In de film,het boek is Hannibal een kannibaal die andere mensen vermoord en daarna hen eet of andere mensen laat eten.

- spuugt alles wat ze in haar mond had -

Assassin schreef:
    Hahahahaha. :'D Omg die is goed.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ooh i got him!, waarom perse Justin, agja boeien. --

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Penguin schreef:
    (...)
    Haha, Hannibal Lector, een psychopaat die zijn slachtoffers op at. :'D

Oh... Lol, ik had wel door dat hij Justin Bieber had opgegeten, maar de achtergrond snapte ik dus niet. :'D

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.