• Want jeetje aub.
    Ik heb nog steeds vakantie, maar toch moet ik om 20 voor 8 uit mijn nest omdat mijn midget van een zusje naar school moet. Op zich kan ik daar nog mee leven, maar vandaag niet. Maandag moest ze met de bus naar school en die madam (die ik vanaf nu rotte feeks noem) zei zeer uitdrukkelijk "Vandaag is de bus een beetje vroeger, maar normaal komt hij even later."
    Fijn, ik zei tegen haar dat mijn zus dinsdag niet met de bus moet, maar de rest van de week wel.
    Dusja, ik doe mijn dagelijkse ding met mijn zusje, ik maak haar klaar en trek een trui over mijn pyjama omdat ik een luizak ben en dan meteen terug in mijn nest kruip en we zijn 1 of 2 minuten later omdat ze andere schoenen van me moest aandoen. Daarna willen we vertrekken en ik merk dat mijn mama de deur naar de garage van binnenuit gesloten heeft dus kon ik niet aan mijn schoenen, echt stomme geit.
    Gelukkig stonden er een paar pantoffels in de gang van mijn mama (naast mijn zusje haar schoenen) die ik kon aantrekken. Ik neem een sleutel mee en hop, we zijn weg. Omdat de bus klaagt dat die niet kan draaien in onze straat, moeten wij dus tot het uiteinde ervan lopen, bah. Dus halverwege de straat, zie ik die bus voorbij vlammen, zonder ook maar een minuutje te wachten. Ik zeg het je, ik was zo pissed omg. Dus tsja, dan ging ik terug naar huis om de fiets te gaan halen zodat ik mijn zusje zo kon brengen, bleek dat aan de sleutelbos van mijn stiefvader (wiens sleutels ik heb genomen) geen sleutel voor de garage hangt. En toen begon ik echt pissed te worden, want dat betekende dat ik met mijn zus te voet naar school moest.
    Ik heb godverdomme heel het dorp door gelopen in MIJN FUCKING PYJAMA EN PANTOFFELS DIE TE KLEIN WAREN om dat kind naar school te brengen. Echt, iemand gaat hiervoor boeten want ik ben gewoon zo pissed of dat ik de humor er zelfs niet van kan zien. Godverdomme zeg. Mijn moeder mag haar plan trekken vanaf nu. Reken maar dat die een uitbrander krijgt als ze thuiskomt van haar werk, achterlijke, stomme geit dat het is.

    Hmpf, dit is niks. Een vriendin van me was es met een stel vrienden in het bos in de herst. Daar wedde ze dat het water warm genoeg was om in te zwemmen. Vervolgens sprong ze in het ondergoed in het water, samen met een van die vrienden, en zwom even rond omdat het wel fijn was om te zwemmen.

    Toen ze terugkwamen op de kant waren hun andere vrienden EN hun kleding weg! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Hmpf, dit is niks. Een vriendin van me was es met een stel vrienden in het bos in de herst. Daar wedde ze dat het water warm genoeg was om in te zwemmen. Vervolgens sprong ze in het ondergoed in het water, samen met een van die vrienden, en zwom even rond omdat het wel fijn was om te zwemmen.

    Toen ze terugkwamen op de kant waren hun andere vrienden EN hun kleding weg! D:

    Het is niet omdat het erger kan dat dat plots niets is...
    Zo kan ik zeggen dat dat van je vriendin niets is, want het kan erger, sommige mensen komen dat tegen en hebben zelfs geen ondergoed mee aan...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    (...)
    Het is niet omdat het erger kan dat dat plots niets is...
    Zo kan ik zeggen dat dat van je vriendin niets is, want het kan erger, sommige mensen komen dat tegen en hebben zelfs geen ondergoed mee aan...

    Nicee.

    Gaat het eigenlijk om een Lijnbus of een gewone bus bus?

    Kingcrawler schreef:
    Gaat het eigenlijk om een Lijnbus of een gewone bus bus?

    Een gewone schoolbus

    Tyrael schreef:
    Als je terug kalm bent zie je er vast wel de humor van in... Zo hard tegen je mama, het is vast een lief mens!
    Really?

    Ik zie er de humor anders wel van in, maar je hebt gelijk, je mama is een geit. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WhoYouAre schreef:
    Daar kan je zusje toch ook niks aan doen? Ze is pas 6 en heeft dan nog gewoon hulp nodig...dat het dan allemaal zo slecht loopt is gewoon pech.

    Zjoldebol, je hebt het verkeerd gelezen (: ze is pissed op haar moeder, niet op haar zusje (;


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tyrael schreef:
    (...)
    Het is niet omdat het erger kan dat dat plots niets is...
    Zo kan ik zeggen dat dat van je vriendin niets is, want het kan erger, sommige mensen komen dat tegen en hebben zelfs geen ondergoed mee aan...
    _O_
    haha ik heb zin in trollen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een naaistreek zeg ._.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Wat heeft jou moeder daar nu in godsnaam mee te maken. Kan zij er wat aan doen dat die bus voorbij reed? Djeez, wat een drama.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Wat heeft jou moeder daar nu in godsnaam mee te maken. Kan zij er wat aan doen dat die bus voorbij reed? Djeez, wat een drama.
    Lees het nog eens (het is idd niet allemaal haar schuld, maar ergens toch een beetje...) voor ik je in een ether verander... ;)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 13:36 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Negligible schreef:
    Wat heeft jou moeder daar nu in godsnaam mee te maken. Kan zij er wat aan doen dat die bus voorbij reed? Djeez, wat een drama.
    Die geit heeft de deur van de garage gesloten langs de keuken kant. Ze heeft er dus wel iets mee te maken.
    Drama.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Die geit heeft de deur van de garage gesloten langs de keuken kant. Ze heeft er dus wel iets mee te maken.
    Drama.

    Jij bent goed in overdrijven zeg. Dat is waarschijnlijk een vergissing van haar geweest en ze had ook nooit gedacht dat een bus ging doorrijden zodat je je fiets ging nodig hebben. En ga me nu niet gaan vertellen dat je geen schoenen hebt die ergens in huis slingeren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tyrael schreef:
    (...)Lees het nog eens (het is idd niet allemaal haar schuld, maar ergens toch een beetje...) voor ik je in een ether verander... ;)

    Nah, ik vind het haar schuld nog niet. Ik vind dit hier zo overdreven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Jij bent goed in overdrijven zeg. Dat is waarschijnlijk een vergissing van haar geweest en ze had ook nooit gedacht dat een bus ging doorrijden zodat je je fiets ging nodig hebben. En ga me nu niet gaan vertellen dat je geen schoenen hebt die ergens in huis slingeren
    Wel die staan in die garage, je weet wel, waar ze niet binnen kon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?