• Want jeetje aub.
    Ik heb nog steeds vakantie, maar toch moet ik om 20 voor 8 uit mijn nest omdat mijn midget van een zusje naar school moet. Op zich kan ik daar nog mee leven, maar vandaag niet. Maandag moest ze met de bus naar school en die madam (die ik vanaf nu rotte feeks noem) zei zeer uitdrukkelijk "Vandaag is de bus een beetje vroeger, maar normaal komt hij even later."
    Fijn, ik zei tegen haar dat mijn zus dinsdag niet met de bus moet, maar de rest van de week wel.
    Dusja, ik doe mijn dagelijkse ding met mijn zusje, ik maak haar klaar en trek een trui over mijn pyjama omdat ik een luizak ben en dan meteen terug in mijn nest kruip en we zijn 1 of 2 minuten later omdat ze andere schoenen van me moest aandoen. Daarna willen we vertrekken en ik merk dat mijn mama de deur naar de garage van binnenuit gesloten heeft dus kon ik niet aan mijn schoenen, echt stomme geit.
    Gelukkig stonden er een paar pantoffels in de gang van mijn mama (naast mijn zusje haar schoenen) die ik kon aantrekken. Ik neem een sleutel mee en hop, we zijn weg. Omdat de bus klaagt dat die niet kan draaien in onze straat, moeten wij dus tot het uiteinde ervan lopen, bah. Dus halverwege de straat, zie ik die bus voorbij vlammen, zonder ook maar een minuutje te wachten. Ik zeg het je, ik was zo pissed omg. Dus tsja, dan ging ik terug naar huis om de fiets te gaan halen zodat ik mijn zusje zo kon brengen, bleek dat aan de sleutelbos van mijn stiefvader (wiens sleutels ik heb genomen) geen sleutel voor de garage hangt. En toen begon ik echt pissed te worden, want dat betekende dat ik met mijn zus te voet naar school moest.
    Ik heb godverdomme heel het dorp door gelopen in MIJN FUCKING PYJAMA EN PANTOFFELS DIE TE KLEIN WAREN om dat kind naar school te brengen. Echt, iemand gaat hiervoor boeten want ik ben gewoon zo pissed of dat ik de humor er zelfs niet van kan zien. Godverdomme zeg. Mijn moeder mag haar plan trekken vanaf nu. Reken maar dat die een uitbrander krijgt als ze thuiskomt van haar werk, achterlijke, stomme geit dat het is.

    Negligible schreef:
    (...)
    En zij heeft maar één paar schoenen of alle schoenen staan in de garage?
    Ja die staan in de garage.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aaahw, ik zou ook nogal pissed zijn!


    Olive

    McTrusty schreef:
    (...)
    Eum mijn moeder heeft niet gebeld, neen ik had daar geen tijd voor anders zou ze heel te laat zijn en mijn moeder zegt zelf dat ik het recht heb om gedeeltelijk kwaad te zijn op haar, dus waar the fuck moei jij je mee.
    Gebeurt ook niet veel dat ze haar fouten toegeeft. Waarom heeft ze eigenlijk in godsnaam die deur gesloten.?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Gebeurt ook niet veel dat ze haar fouten toegeeft. Waarom heeft ze eigenlijk in godsnaam die deur gesloten.?

    Voor Sita omdat ze via de garage vertrekt en hij anders in de garage kruipt ¬¬

    McTrusty schreef:
    (...)
    Voor Sita omdat ze via de garage vertrekt en hij anders in de garage kruipt ¬¬
    Kon die niet in zn kot?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    zo een elektrische halsband, het huis uit = *ZAP*


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Passerby schreef:
    (...)Kon die niet in zn kot?

    idk

    McTrusty schreef:
    (...)
    idk
    Eigenlijk echt wel een rotstreek van die buschauffeur, als ze weet dat dat kind om de bus moet daar is dat toch een kleintje om te stoppen en te kijken of ze op hun weg zijn ipv van gewoon door te rijden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Eigenlijk echt wel een rotstreek van die buschauffeur, als ze weet dat dat kind om de bus moet daar is dat toch een kleintje om te stoppen en te kijken of ze op hun weg zijn ipv van gewoon door te rijden.

    Indd, wtf is dat nu.

    McTrusty schreef:
    (...)
    Indd, wtf is dat nu.
    Sommige mensen zijn gewoon zo grrrr.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bus gemist, niet bij fiets kunnen. Ik zou der niet naar school brengen en school gewoon bellen dat ze ziek is of zo


    Love sheds light one the darkest of times