• Want jeetje aub.
    Ik heb nog steeds vakantie, maar toch moet ik om 20 voor 8 uit mijn nest omdat mijn midget van een zusje naar school moet. Op zich kan ik daar nog mee leven, maar vandaag niet. Maandag moest ze met de bus naar school en die madam (die ik vanaf nu rotte feeks noem) zei zeer uitdrukkelijk "Vandaag is de bus een beetje vroeger, maar normaal komt hij even later."
    Fijn, ik zei tegen haar dat mijn zus dinsdag niet met de bus moet, maar de rest van de week wel.
    Dusja, ik doe mijn dagelijkse ding met mijn zusje, ik maak haar klaar en trek een trui over mijn pyjama omdat ik een luizak ben en dan meteen terug in mijn nest kruip en we zijn 1 of 2 minuten later omdat ze andere schoenen van me moest aandoen. Daarna willen we vertrekken en ik merk dat mijn mama de deur naar de garage van binnenuit gesloten heeft dus kon ik niet aan mijn schoenen, echt stomme geit.
    Gelukkig stonden er een paar pantoffels in de gang van mijn mama (naast mijn zusje haar schoenen) die ik kon aantrekken. Ik neem een sleutel mee en hop, we zijn weg. Omdat de bus klaagt dat die niet kan draaien in onze straat, moeten wij dus tot het uiteinde ervan lopen, bah. Dus halverwege de straat, zie ik die bus voorbij vlammen, zonder ook maar een minuutje te wachten. Ik zeg het je, ik was zo pissed omg. Dus tsja, dan ging ik terug naar huis om de fiets te gaan halen zodat ik mijn zusje zo kon brengen, bleek dat aan de sleutelbos van mijn stiefvader (wiens sleutels ik heb genomen) geen sleutel voor de garage hangt. En toen begon ik echt pissed te worden, want dat betekende dat ik met mijn zus te voet naar school moest.
    Ik heb godverdomme heel het dorp door gelopen in MIJN FUCKING PYJAMA EN PANTOFFELS DIE TE KLEIN WAREN om dat kind naar school te brengen. Echt, iemand gaat hiervoor boeten want ik ben gewoon zo pissed of dat ik de humor er zelfs niet van kan zien. Godverdomme zeg. Mijn moeder mag haar plan trekken vanaf nu. Reken maar dat die een uitbrander krijgt als ze thuiskomt van haar werk, achterlijke, stomme geit dat het is.

    :| Jep, I would be pissed too. Ik zou echt helemaal flippen en haar gewoon zelf laten lopen. Echt van bekijk het maar

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 8:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    :| Jep, I would be pissed too. Ik zou echt helemaal flippen en haar gewoon zelf laten lopen. Echt van bekijk het maar

    Ze is 6, ik kan haar moeilijk alleen laten :/

    Ik zou ook echt pissed zijn :/ en 's avonds tegen mijn moedre uitflippen. Maar hoe oud is je zusje, want ik had haar waarschijnlijk gewoon zelf laten lopen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    McTrusty schreef:
    (...)
    Ze is 6, ik kan haar moeilijk alleen laten :/

    Aah, oke. Nee, dat zou ik inderdaad een beetje lullig vinden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Aah, oke. Nee, dat zou ik inderdaad een beetje lullig vinden.

    En toen begon ik te mompelen op een kwade toon en mijn zusje
    "Waarom roep je tegen mij?"
    "Ik roep in het algemeen."
    Oh dat kind. Ik liet haar de straat van haar school zelf half lopen en voor ik me omdraaide wilde ze nog eens benadrukken dat ik nog een behoorlijk stuk naar huis mocht lopen. Echt, kind, echt? (cat)

    McTrusty schreef:
    (...)
    En toen begon ik te mompelen op een kwade toon en mijn zusje
    "Waarom roep je tegen mij?"
    "Ik roep in het algemeen."
    Oh dat kind. Ik liet haar de straat van haar school zelf half lopen en voor ik me omdraaide wilde ze nog eens benadrukken dat ik nog een behoorlijk stuk naar huis mocht lopen. Echt, kind, echt? (cat)

    Dat zou mijn broertje ook doen, wat heb ik soms een hekel aan boertjes/zusjes ze halen het slechste in je naar boven D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    McTrusty schreef:
    (...)
    En toen begon ik te mompelen op een kwade toon en mijn zusje
    "Waarom roep je tegen mij?"
    "Ik roep in het algemeen."
    Oh dat kind. Ik liet haar de straat van haar school zelf half lopen en voor ik me omdraaide wilde ze nog eens benadrukken dat ik nog een behoorlijk stuk naar huis mocht lopen. Echt, kind, echt? (cat)

    Wat aardig D: Broertjes en zusjes kunnen zooo vervelend zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach kind, arm ding.


    SLOAN.

    Ik ben enigst kind (A)

    Ik snap dat je je kut voelt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daar kan je zusje toch ook niks aan doen? Ze is pas 6 en heeft dan nog gewoon hulp nodig...dat het dan allemaal zo slecht loopt is gewoon pech.


    You never fail, unless you keep trying...

    Het feit dat je in pyjama en sloffen door het dorp liep vind ik grappig, sorry. :x
    Verder zou ik je mama er ook wel eens op wijzen en iedereen gewoon die je ervoor verantwoordelijk kan stellen wijs je maar met de vinger want zo gaat dat niet wat je hebt moeten doormaken!

    Als je terug kalm bent zie je er vast wel de humor van in... Zo hard tegen je mama, het is vast een lief mens!

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 11:27 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Als je terug kalm bent zie je er vast wel de humor van in... Zo hard tegen je mama, het is vast een lief mens!

    ¬¬

    WhoYouAre schreef:
    Daar kan je zusje toch ook niks aan doen? Ze is pas 6 en heeft dan nog gewoon hulp nodig...dat het dan allemaal zo slecht loopt is gewoon pech.

    Ik ben toch niet pissed op mijn zusje?

    maar ik heb je nog steeds graag!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.