• Wil iemand mij eens zeggen wat daar allemaal rond te vertellen valt, over Miley die blijkbaar heeft gerotzooid met cocaïne, want een gast zit hier rond mijn oren te zagen erover en ik weet niet of hij gelijk heeft of niet.

    En kom niet zeiken dat je het je niet boeit, want dan kan je a) op het rode kruisje rechts duwen of b) op het rode bolletje links.
    Echt, idc

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:09 ]

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik niet echt euhm tsja, ik vind dat niks. (cat)
    Miles en Alex zouden wel naakt in elkaars kamer dansen, ze doen een Jalexje.
    hah ik wil het niet weten. Die zien er echt zo grappig uit naast elkaar. Op jouw posters kijken die echt van "And not a single fuck was given that day."


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)hah ik wil het niet weten. Die zien er echt zo grappig uit naast elkaar. Op jouw posters kijken die echt van "And not a single fuck was given that day."

    Ja, zo zijn ze wel eens. (krul)
    Die twee zijn echt gemaakt om elkaar aan te vullen. Dat zijn een beetje Fred en George maar dan geen familie.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja, zo zijn ze wel eens. (krul)
    Die twee zijn echt gemaakt om elkaar aan te vullen. Dat zijn een beetje Fred en George maar dan geen familie.
    Ik vind die wel grappig samen. Ze zien er ook echt als fred en george uit als je ze naast elkaar ziet. Zien er goede vrienden uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee.

    Millie word kapot gemaakt door de media en het is ze nog aan het lukken ook.

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind die wel grappig samen. Ze zien er ook echt als fred en george uit als je ze naast elkaar ziet. Zien er goede vrienden uit.

    Hou eens op jullie twee :x

    McTrusty schreef:
    (...)
    Hou eens op jullie twee :x
    (zip)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hale schreef:
    Nee.

    Millie word kapot gemaakt door de media en het is ze nog aan het lukken ook.

    tja, dat zijn de gevolgen als je beroemd wordt he


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.