• Wil iemand mij eens zeggen wat daar allemaal rond te vertellen valt, over Miley die blijkbaar heeft gerotzooid met cocaïne, want een gast zit hier rond mijn oren te zagen erover en ik weet niet of hij gelijk heeft of niet.

    En kom niet zeiken dat je het je niet boeit, want dan kan je a) op het rode kruisje rechts duwen of b) op het rode bolletje links.
    Echt, idc

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:09 ]

    Springfield schreef:
    Rode bolletje links? xd

    Ja, ik heb misschien een andere internetbrowser ofzo. Butyeah..

    ON: Het zou me op zich niet verbazen, tbh.


    No growth of the heart is ever a waste

    b is voor Mac-gebruikers, waaronder ik. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Toch geweldig hoeveel mensen boeien en dergelijke schrijven, terwijl je zo lief vroeg om het niet te doen. Ik heb eigenlijk geen idee waarover je het hebt, dus ik kan je niet helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    AAN-DACHT is wat ze wil.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Volgens mij niet, ze heeft wel salvia gebruikt maar dat is oud nieuws


    (Be)lieve in (you)rself

    Stop hatin' on Miley. Ze heeft inderdaad salvia gerookt - which is fucking legal - maar cocaïne lijkt me gewoon een roddel. God, wat moet het vreselijk zijn om een Disneymeisje te zijn. Bij élk klein dingetje wat gewoon hoort bij 'ik-word-ouder-dus-ik-verkloot-het-allemaal' wordt ze al op de vingers gekeken.


    It's time to be happy again.

    Fitch schreef:
    Stop hatin' on Miley. Ze heeft inderdaad salvia gerookt - which is fucking legal - maar cocaïne lijkt me gewoon een roddel. God, wat moet het vreselijk zijn om een Disneymeisje te zijn. Bij élk klein dingetje wat gewoon hoort bij 'ik-word-ouder-dus-ik-verkloot-het-allemaal' wordt ze al op de vingers gekeken.


    Denk dat het komt doordat ze een groot voorbeeld is voor mijn kleine nichtje, lieverd. Ik wil gewoon niet dat ze gaat denken dat drugs normaal zijn enzo..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    BEARD schreef:
    b is voor Mac-gebruikers, waaronder ik. 8D

    Indd.
    Wij worden altijd buitengesloten (cat)

    Oh, de snuifdoos. :O

    Neen, tsja. Als ze dat deed.. kleine meisjes worden groot?
    Ik ga eens zien of er iets van op mijn favoriete sterrensite staat. (cat)

    Passerby schreef:
    Toch geweldig hoeveel mensen boeien en dergelijke schrijven, terwijl je zo lief vroeg om het niet te doen. Ik heb eigenlijk geen idee waarover je het hebt, dus ik kan je niet helpen.

    Echt people suck

    Fitch schreef:
    Stop hatin' on Miley. Ze heeft inderdaad salvia gerookt - which is fucking legal - maar cocaïne lijkt me gewoon een roddel. God, wat moet het vreselijk zijn om een Disneymeisje te zijn. Bij élk klein dingetje wat gewoon hoort bij 'ik-word-ouder-dus-ik-verkloot-het-allemaal' wordt ze al op de vingers gekeken.


    count the blessings

    McTrusty schreef:
    (...)
    Echt people suck
    That's old news.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Springfield schreef:
    Rode bolletje links? xd

    Dat dacht ik ook x'D
    Bedoel je linksboven? Zoals bij Macs? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind niet direct iets op die site, zonde.
    Als Mira nu eens in het land was stuurde ik haar even, maar helaas ook.
    Miles Cyrus en cocaïne is voor mij dus ook onduidelijk.. (cat)