• Wil iemand mij eens zeggen wat daar allemaal rond te vertellen valt, over Miley die blijkbaar heeft gerotzooid met cocaïne, want een gast zit hier rond mijn oren te zagen erover en ik weet niet of hij gelijk heeft of niet.

    En kom niet zeiken dat je het je niet boeit, want dan kan je a) op het rode kruisje rechts duwen of b) op het rode bolletje links.
    Echt, idc

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:09 ]

    Passerby schreef:
    (...)Lik ik persoonlijk mijn vingers af. x')
    en ik dacht dat die leuke vriend den Alex was. Wat ben ik toch blij dat ik jou ken. x')

    Je snapt me wel haha. Ik bedoel dat ik daar echt geen genoeg van krijg en ik blijf daar intens van genieten. (krul)
    Yess Alex klopt, die twee hebben echt de schattigste beste vriendschap ofzo. Zelfs Chiara vindt dat. :')

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Je snapt me wel haha. Ik bedoel dat ik daar echt geen genoeg van krijg en ik blijf daar intens van genieten. (krul)
    Yess Alex klopt, die twee hebben echt de schattigste beste vriendschap ofzo. Zelfs Chiara vindt dat. :')
    Ik blijf daar intens van genieten. x')
    Die zien er altijd grappig uit op foto vind ik. En dat lijkt toch niet op Miley.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik blijf daar intens van genieten. x')
    Die zien er altijd grappig uit op foto vind ik. En dat lijkt toch niet op Miley.

    Ja, die zijn altijd leuk samen en die praten altijd vol lof over elkaar. Dat vind ik echt fijn want dat zijn mijn twee favoriete zangers/favoriete bekenden. (cat)
    Miley - Miles, een lettertje verschil.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja, die zijn altijd leuk samen en die praten altijd vol lof over elkaar. Dat vind ik echt fijn want dat zijn mijn twee favoriete zangers/favoriete bekenden. (cat)
    Miley - Miles, een lettertje verschil.
    Aaah ik heb het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je Miley en Alex bedoelde, want daar spot ik geen gelijkenissen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Aaah ik heb het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je Miley en Alex bedoelde, want daar spot ik geen gelijkenissen. x')

    Neen, ik ook niet. :'D
    De ene is een man en de andere een vrouw en zo kunnen we verder blijven gaan. :')
    Een gelijkenis is dat ze beide roken en beide een bekend iemand daten of hebben gehad en ze zingen beide en euhm zo kunnen we ook verder gaan.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Neen, ik ook niet. :'D
    De ene is een man en de andere een vrouw en zo kunnen we verder blijven gaan. :')
    Een gelijkenis is dat ze beide roken en beide een bekend iemand daten of hebben gehad en ze zingen beide en euhm zo kunnen we ook verder gaan.
    Toch zonde dat het niet meer gaat met Alexa. Dat klonk zo mooi. Alex en Alexa. Wie weet maak je wel een kansje. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Toch zonde dat het niet meer gaat met Alexa. Dat klonk zo mooi. Alex en Alexa. Wie weet maak je wel een kansje. ;)

    Je bent zo goed op de hoogte, je maakt me trots. (cat) Ik vond dat ook wel mooi klinken, maar ach. Misschien ooit weer. Ziekelijke mensen hopen en zijn er nu van overtuigd dat hij samen is met Miles; oh aub zeg. 0o
    Ik moet geen kansje maken bij hem, maar wie weet. (nerd)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Je bent zo goed op de hoogte, je maakt me trots. (cat) Ik vond dat ook wel mooi klinken, maar ach. Misschien ooit weer. Ziekelijke mensen hopen en zijn er nu van overtuigd dat hij samen is met Miles; oh aub zeg. 0o
    Ik moet geen kansje maken bij hem, maar wie weet. (nerd)
    Oh ziek. Idd aub. Das net met die Alex-Jack dingen. Belachelijk gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oh ziek. Idd aub. Das net met die Alex-Jack dingen. Belachelijk gewoon.

    Ja, dat is Jalex en bij hen is het Milex. :/

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja, dat is Jalex en bij hen is het Milex. :/
    Haha Milex. x')
    AUB zeg. De naam alleen al. En ik weet dat dat Jalex is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Haha Milex. x')
    AUB zeg. De naam alleen al. En ik weet dat dat Jalex is.

    Ja, ik wou het als gelijkenis zeggen omdat het beide eindigt op lex. (cat) Er is zelfs zo'n fuckyeahMilex ook.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja, ik wou het als gelijkenis zeggen omdat het beide eindigt op lex. (cat) Er is zelfs zo'n fuckyeahMilex ook.
    OH bah. Ik vind dat echt zo ziek, zo'n dingen. Bah gewoon. Milex. hah dat doet me aan een of ander wasproduct ofzo denken.
    "Gebruik jij Milex al?"


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)OH bah. Ik vind dat echt zo ziek, zo'n dingen. Bah gewoon. Milex. hah dat doet me aan een of ander wasproduct ofzo denken.
    "Gebruik jij Milex al?"

    Zij kussen elkaar tenminste niet, dat vind ik goed want ugh bah. :x
    Mensen mogen al niet oprecht goed bevriend zijn als ze beroemd zijn of het is van dat gezever.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Zij kussen elkaar tenminste niet, dat vind ik goed want ugh bah. :x
    Mensen mogen al niet oprecht goed bevriend zijn als ze beroemd zijn of het is van dat gezever.
    Daar stoor ik me eigenlijk wel aan bij atl, dat ze elkaar daar bij het kleinst op elkaars bakkes nemen. Bah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Daar stoor ik me eigenlijk wel aan bij atl, dat ze elkaar daar bij het kleinst op elkaars bakkes nemen. Bah.

    Ja, dat vind ik niet echt euhm tsja, ik vind dat niks. (cat)
    Miles en Alex zouden wel naakt in elkaars kamer dansen, ze doen een Jalexje.