• Omdat woede en frustratie oplucht.
    Don't make it personal :')


    Hehe, ja. Ik kon in dat andere topic niks kwijt.



    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:24 ]

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik zit op het Gymnasium, sta een 9.5 gemiddeld over ALLE Vakken en ben momenteel bezig aan mijn tweede boek.

    Wie mij nu nog dom vindt, mag zichzelf eerst slimmer bewijzen.

    @ Krullebol:
    Tuurlijk Emma, is goed. Hiermee is de kous ook af hoor :)


    Hoezo teveel ego? :'D
    Verstand gaat zoveel verder dan alleen maar school, just sayin'.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laat het nu maar gewoon. Ik maakte een topic over liefde en kreeg haat. Dan zal het wel aan mij liggen dat ik liever van iemand hou dan dat ik ze haat?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Laat het nu maar gewoon. Ik maakte een topic over liefde en kreeg haat. Dan zal het wel aan mij liggen dat ik liever van iemand hou dan dat ik ze haat?

    Nee, Malice is gewoon een jammerende pessimist die zo nodig moet haten op alles. Bezoek een psycholoog of schrijf het uit, in plaats van te lopen haten op alles, Malice. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik zit op het Gymnasium, sta een 9.5 gemiddeld over ALLE Vakken en ben momenteel bezig aan mijn tweede boek.

    Wie mij nu nog dom vindt, mag zichzelf eerst slimmer bewijzen.

    @ Krullebol:
    Tuurlijk Emma, is goed. Hiermee is de kous ook af hoor :)

    Best sneu om te zeggen dat je super slim bent, eigenlijk.. zegt veel over jezelf
    ik moet mijn mond houden

    allerliefste papa en natasha,

    sterf traag en pijnlijk.

    chromosomale teef,

    als je nog een keer de schuld op MIJN moeder afschuift, ga ik eens zeggen wat jouw fout is, en bij mij klopt het tenminste :)

    Kato (mijn halfzus),
    fuck you. srs, I don't give a fuck I ruined your childhood.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    BEARD schreef:
    (...)
    Nee, Malice is gewoon een jammerende pessimist die zo nodig moet haten op alles. Bezoek een psycholoog of schrijf het uit, in plaats van te lopen haten op alles, Malice. (;


    Dit is mijn topic liefje, aan jou de keus te reageren of niet :')

    Malice schreef:
    (...)

    Dit is mijn topic liefje, aan jou de keus te reageren of niet :')

    Klopt, klopt. Alleen nouja, ik vijl mijn oordeel. Ik mag hopen dat je in real life een stuk positiever bent. Ik heb niks tegen jou, hoor. 't Is alleen even om een beetke stoom af te blazen.


    Dan weer ontopic:

    Ach, mijn vader mag ook doodvallen. (cat)
    Alcoholische, schreeuwende zak, ik hoop dat je een keer door je benen zakt, en dan niet meer op kan staan. Ik hoop dat de alcohol sporen achterlaat, zodat het je leven verpest. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb echt haat aan mensen die dik offtopic gaan en zeuren over dingen die er niet toe doen(cat)
    Oh, en domme mensen die mij niet begrijpen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEARD schreef:
    (...)
    Klopt, klopt. Alleen nouja, ik vijl mijn oordeel. Ik mag hopen dat je in real life een stuk positiever bent. Ik heb niks tegen jou, hoor. 't Is alleen even om een beetke stoom af te blazen.


    Ik zet hier toch ook mijn oordeel over jou niet neer als het ruzie uitlokt?

    'Malice is gewoon een jammerende pessimist die zo nodig moet haten op alles.'
    En dan te zeggen dat je 'Niks tegen me hebt' vind ik ook een beetje tegenstrijdig.

    Het is like, als je boos op iemand bent en je leest een topic over hoeveel we van mekaar moeten houden, dan is het op dat moment beter om wat stoom af te blazen in een topic waar je even kwijt kunt dat je iemand niet mag.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik zit op het Gymnasium, sta een 9.5 gemiddeld over ALLE Vakken en ben momenteel bezig aan mijn tweede boek.

    Wie mij nu nog dom vindt, mag zichzelf eerst slimmer bewijzen.

    @ Krullebol:
    Tuurlijk Emma, is goed. Hiermee is de kous ook af hoor :)


    ...
    Even more snobbery D:


    quidquid excusatio prandium pro

    mensen die je gebruiken, je vervolgens keihard laten vallen als je ze een keertje echt nodig hebt, en dan nog het lef hebben boos op je worden omdat jij geen 'goede vriendin' zou zijn.

    please die?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:50 ]

    mijn school
    ze laten me 15/20 minuten in die regen lopen voor niks

    Mijn klas met mensen er in dat ze beter zijn.

    Mijn lieve opa aan de vader kant, echt ga weg. Jij bent geen familie meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb haat aan mijn exvriendje, die me keihard liet vallen zodra we naar de middelbare school gingen.
    Ik heb ook haat aan mensen die, als ze in een discussie niet kunnen winnen, gaan lopen roepen: 'Laat maar, laat maar, ik ga hier niet mee verder, ik wil geen ruzie.' (daarmee, dus ook mensen die het verschil niet zien tussen een enthousiaste discussie en ruzie.)

    Ooh, btw, love that song (mag dat wel in dit topic? =D)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 7:43 ]