• Omdat woede en frustratie oplucht.
    Don't make it personal :')

Hehe, ja. Ik kon in dat andere topic niks kwijt.

[ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:24 ]

Snivellus schreef:
    (...)

Laat maar, je bent mijn aandacht niet waard. Ik ga even wat lezen.

Wat een reactie vol liefde! <3

Snivellus schreef:
    (...)

Laat maar, je bent mijn aandacht niet waard. Ik ga even wat lezen.

Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar ...

Anywaaaaay; Ik haat echt veel te veel mensen, daar moet ik mijn woede fysiek nog tegen uitten maar dat komt nog wel.

Malice schreef:
    (...)

Haha, Ik walg ervan dat er mensen zijn die blijkbaar nog overal iets potitiefs in kunnen zien.

Die mensen geven tenminste niet op.

Ontopic: Ik ben iedereen's vriend of vijand, je ziet maar wat je precies bent oi. Nouja, ik haat mijn vader van tijd tot tijd, en mijn ex-vriendje mag ook doodvallen.
    *O*

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik heb argumenten:

1. Je maakt anderen er gelukkiger mee, doordat je sowieso veel meer positiviteit uitstraalt.

2. Je hebt minder kans om depressief te worden.

3. Vaak maak je anderen er ook nog blij mee.

4. Je staat steviger in je schoenen.

I could go on like this for hours :), maar dat doe ik wel in mijn eigen topic.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Gosh wat haat ik Clara =)

Snivellus schreef:
    Ik heb argumenten:

1. Je maakt anderen er gelukkiger mee, doordat je sowieso veel meer positiviteit uitstraalt.

Tja, sommige mensen kunnen nu eenmaal niet elke dag positief denken, denk ik dan zo.

Snivellus schreef:
    Ik heb argumenten:

OOOH. Daarom haat je mijn topic zo (':
    Jij was diegene van het 'love' topic.

It all makes sense now.

Abrazo schreef:
    (...)

Tja, sommige mensen kunnen nu eenmaal niet elke dag positief denken, denk ik dan zo.

Het gaat er echt niet om dat je dat iedere dag doet, maar als je gewoon al kijkt naar de kleine dingen die leuk zijn in het leven wordt het een stuk mooier. Ik ben het wel met je eens.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Heey Malice en Snivellus, willen jullie je discussie buiten het forum voort zetten? Het is niet zo gezellig voor andere users, en hier gaat het topic ook niet over, en een forum is niet voor een gesprek tussen 2 users ^^

Snivellus schreef:
    (...)

Het gaat er echt niet om dat je dat iedere dag doet, maar als je gewoon al kijkt naar de kleine dingen die leuk zijn in het leven wordt het een stuk mooier. Ik ben het wel met je eens.

Maar dat is gewoon hoe jij erover denkt en hoe jij dat ziet (: Niet iedereen bekijkt zijn leven hetzelfde als jouw.
    maar soit, ik ga vrij off topic

Krullebol schreef:
    Heey Malice en Snivellus, willen jullie je discussie buiten het forum voort zetten? Het is niet zo gezellig voor andere users, en hier gaat het topic ook niet over, en een forum is niet voor een gesprek tussen 2 users ^^

Lol, ik mag reageren op mensen die dom tegen me praten neem ik aan.

Stop your bitching and fight your way through it.

Nadruk op het 'Stop your bitching'-stuk.

Ik heb haat aan mensen die mij haten. Wat dacht je daarvan? :'D
    En ik heb ook haat aan bepaalde mensen die mij het ene moment het gevoel geven dat ik speciaal ben, en mij dan gewoon links laten liggen. Dat doet pijn. ):

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Malice schreef:
    (...)

Lol, ik mag reageren op mensen die dom tegen me praten neem ik aan.

Ik zit op het Gymnasium, sta een 9.5 gemiddeld over ALLE Vakken en ben momenteel bezig aan mijn tweede boek.

Wie mij nu nog dom vindt, mag zichzelf eerst slimmer bewijzen.

@ Krullebol:
    Tuurlijk Emma, is goed. Hiermee is de kous ook af hoor :)

Snivellus schreef:
    (...)

Ik zit op het Gymnasium, sta een 9.5 gemiddeld over ALLE Vakken en ben momenteel bezig aan mijn tweede boek.

Wie mij nu nog dom vindt, mag zichzelf eerst slimmer bewijzen.

Sorry, niks tegen jou, persoonlijk of iets, maar je niveau zegt amper iets. Ik was getest op Atheneum. Ik heb Vmbo-t gedaan omdat ik zo heerlijk lui ben, maar wel kennis had; bam, tien gemiddeld, gevraagd of ik naar HAVO/Vwo wou, ik zei nee.. Ik ben een striptekenares, dat is dan geen boek, maar spelling is ook belangrijk. Mierenneuker eerste klas qua spelling. Ik kan je dan alsnog zeggen dat ik meer kennis heb dan de gymnasiumkindjes. De meesten van jullie zijn slechts getrainde aapjes die het volgens het boek doen.