Ewww, rap >:C edit: oh, ik mocht niet zeuren dat het rap was. EEEWWWWW, rap >:CCC
[ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 18:20 ]
quidquid excusatio prandium pro
Hale schreef: (...) Ja ok. Maar ik zie hem er ook niet vooraan dat hij nog maagd is maargoed. Wat vinden juilie van die tekst?
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
DeSlenderman schreef: Ewww, rap >:C
Ja, volgens mij kan een 7jarige rappen als hij echt wil. Hoef je niet voor te kunnen zingen (;
All I have in life, is my imagniation.
BWHAHAHAH wat heeft hij trouwens een vettige kop (';
Me so good.
Oh dus als ik zo'n tekst schrijf en dat 'rap' dan denk je ook van; Oh die is niet meer maagd? wat een faal. En heb het niet geluisterd, het verpest m'n Avril Lavigne muziek te erg. : (
It does not do to dwell on dreams and forget to live.
Sweden schreef: BWHAHAHAH wat heeft hij trouwens een vettige kop (';
Raveleijn schreef: Oh dus als ik zo'n tekst schrijf en dat 'rap' dan denk je ook van; Oh die is niet meer maagd? wat een faal. En heb het niet geluisterd, het verpest m'n Avril Lavigne muziek te erg. : (
NurseJoy schreef: (...) Brave Alwin
Hale schreef: (...) Hij is best knap...
Hale schreef: (...) Nee maar zijn hoofd ziet er niet na uit met die goudentand enzo.
Videotape schreef: (...) what the fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck? Hij is echt kotslelijk
DeSlenderman schreef: (...) Is het traditie voor jongens om een gouden tand in te zetten na sex fso?