• Ik vind de tekst best wel heftig voor een 15-jarige.

    Wat vind jij?


    Edit:ga niet zeuren omdat het over rap gaat.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.

    Als hij nu maagd is of niet dat boeit niet,

    Maar waar haald hij die kennis vandaan?.

    Heb je een link van die tekst van je vriend?

    Lief, ik ben ook zo goed als maagd, maar als ik zou willen zou ik zo een hele seksscène uit mijn mouw kunnen schudden.
    Daarbij, die zogenaamde 'kennis', oké like. Daar heb je écht geen ervaring voor nodig om dat te schrijven, het is nou niet echt dat hij alles perfect verwoord. Alsof ieder andere maqagd niet zou kunnen bedenken dat een jognen meestal bij de seks klaarkomt :'D


    Let it come and let it be

    Asmodeus schreef:
    Even een vraag, is dat jou vriend? : p


    Hoe bedoel je?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lief, ik ben ook zo goed als maagd, maar als ik zou willen zou ik zo een hele seksscène uit mijn mouw kunnen schudden.
    Daarbij, die zogenaamde 'kennis', oké like. Daar heb je écht geen ervaring voor nodig om dat te schrijven, het is nou niet echt dat hij alles perfect verwoord. Alsof ieder andere maqagd niet zou kunnen bedenken dat een jognen meestal bij de seks klaarkomt :'D


    Ja ok daar heb je gelijk in.

    CountMeIn schreef:
    Wedden, die rapper is nog maagd? (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Hale schreef:
    (...)

    Ja ik weet ook veel over seks maar dan kan ik nog steeds niet zo tekst maken.

    Dan ben je gewoon onder de 15? idk, ik denk dat iedereen dat wel kan hoor. x'] niet dat ik denk dat iedereen even veel sex kennis heeft maar oke, ik schat dat 9/10 het wel kunnen. ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dan ben je gewoon onder de 15? idk, ik denk dat iedereen dat wel kan hoor. x'] niet dat ik denk dat iedereen even veel sex kennis heeft maar oke, ik schat dat 9/10 het wel kunnen. ^^


    Nee hoor ik ben 15.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dan ben je gewoon onder de 15? idk, ik denk dat iedereen dat wel kan hoor. x'] niet dat ik denk dat iedereen even veel sex kennis heeft maar oke, ik schat dat 9/10 het wel kunnen. ^^

    Dat 'onder de vijftien' heeft er vrij weinig mee te maken, ik ben 12 en zelfs ik kan een hele gedetailleerde seksscène beschrijven. Het is gewoon een kwestie van je kunnen verplaatsen in iets anders. Al betwijfel ik of die "rapper" dat wel kan. Hij pleurt gewoon woordjes in een zin die hem "stoer" doen lijken.
    Jah, dat kunnenw e allemaal wel :"D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat 'onder de vijftien' heeft er vrij weinig mee te maken, ik ben 12 en zelfs ik kan een hele gedetailleerde seksscène beschrijven. Het is gewoon een kwestie van je kunnen verplaatsen in iets anders. Al betwijfel ik of die "rapper" dat wel kan. Hij pleurt gewoon woordjes in een zin die hem "stoer" doen lijken.
    Jah, dat kunnenw e allemaal wel :"D

    Haha dat vond ik zelf eigenlijk ook al toen ik het nog eens overlas. x'] achja ik gok maar wat, zoals ik al zei.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hooligan schreef:
    Is het erg dat ik me zoveel beter voel dan dit?

    Nee. Ik ook. En ik moet me inhouden om flauwe opmerkingen te gaan lopen maken over opleidingsniveaus. Maar het is zo verleidelijk..


    No growth of the heart is ever a waste

    'Baby, me dushi.
    Hoe jij me naar je kamer brengt.
    Je pipa (pistool) voor me weglegt.
    En me op je bedje gooit.
    Terwijl je in me (...) roert.
    Zaka, je komt klaar.
    Onze missie is compleet.'
    WHOPPA, ben ik nu ook een rapper? Krijg ik nu ook een single en word ik ook betaalt om stoer te doen? :"D


    Let it come and let it be

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Doe wat ik doe: begin te flamen zonder te luisteren omdat je weet dat het slecht is :Y)

    HAHA :'DDD De trolls zijn er ook als de kippen bij :']

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    CountMeIn schreef:
    'Baby, me dushi.
    Hoe jij me naar je kamer brengt.
    Je pipa (pistool) voor me weglegt.
    En me op je bedje gooit.
    Terwijl je in me (...) roert.
    Zaka, je komt klaar.
    Onze missie is compleet.'
    WHOPPA, ben ik nu ook een rapper? Krijg ik nu ook een single en word ik ook betaalt om stoer te doen? :"D


    no.

    CountMeIn schreef:
    Wedden, die rapper is nog maagd? (krul)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    CountMeIn schreef:
    'Baby, me dushi.
    Hoe jij me naar je kamer brengt.
    Je pipa (pistool) voor me weglegt.
    En me op je bedje gooit.
    Terwijl je in me (...) roert.
    Zaka, je komt klaar.
    Onze missie is compleet.'
    WHOPPA, ben ik nu ook een rapper? Krijg ik nu ook een single en word ik ook betaalt om stoer te doen? :"D

    dit verdient een song dude x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CountMeIn schreef:
    'Baby, me dushi.
    Hoe jij me naar je kamer brengt.
    Je pipa (pistool) voor me weglegt.
    En me op je bedje gooit.
    Terwijl je in me (...) roert.
    Zaka, je komt klaar.
    Onze missie is compleet.'
    WHOPPA, ben ik nu ook een rapper? Krijg ik nu ook een single en word ik ook betaalt om stoer te doen? :"D


    Ok die is leuker


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you