• Oké, dus. Er is een jongen die ik in het begin wel leuk vond, maar nu heeft die echt afgedaan voor mij. Hij smijt constant met complimentjes en praat onmiddellijk tegen me wanneer ik online kom. Het wordt gewoon verstikkend. Serieus, wees eens een man! Ik antwoord altijd erg droog tegen hem en toch blijft hij maar verder praten. Mijn vriendinnen zeggen dat ze dat wel lief vinden en dat ik er blij mee moet zijn, maar ik vind het nogal wanhopig overkomen. Ik wil een jongen die "yo" tegen mij zegt en praat over leuke dingen en niet om de vijf minuten mij eraan moet laten herinneren dat ik mijn nummer nog steeds niet gegeven heb, mij mooi moet noemen en nog voor mijn msn opgestart is ons gespreksvenster al heeft open staan. (Bij wijze van spreken dan.)

Ben ik de enige die zoiets vervelend vind? (cat)

En wat vinden jullie dat ik moet doen? Het liefst van al zou ik niets meer met hem te maken willen hebben, maar het ligt niet in mijn aard om plots als een bitch hem te verwijderen van alles.

If we had not a soul, music would have created it.

Ook wel eens gehad. In het begin is het fijn, wat aandacht. Daarna begint het gewoon eng te worden. Helaas heb ik heb het niet goed aangepakt waardoor het helemaal misliep. Well yeah, van fouten kun je leren I guess ? .

i put the fun in funeral

Ik vind dat ook zo vervelend :x

Alleen maar tranen van geluk

Zo ken ik ook een jongen en ik negeer hem nu als ik hem zie of hij tegen me praat :x

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ja, ik heb dat zelf meegemaakt en ik vind het ook vervelend. Hij wou niet stoppen dus ik heb heel boos gezegd dat hij op moest houden omdat ik het vervelend vond. Toen was hij kwaad op mij.
    Later hebben we het wel weer goed gemaakt, en nu is het wel iets beter. Ik denk eerlijk gezegd dat hij nu bang voor me is :x

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Feorge schreef:
    Dat krijg ik het nogal benauwd. Seriously, ik zou gewoon iemand willen waarmee ik lol kan maken (:

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

hihi nog nooit gehad:$

dus.. mij lijkt het (een tijdje) wel leuk.
    maar ik begrijp het wel, opdringerigheid zorgt er niet voor dat je sneller verkering krijgt nee.

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

Mijn vriend is ook zo.

En ik vind het geweldig!

Dat moet je hem gewoon duidelijk vertellen. De enige weg :'D

"I shut my eyes in order to see.'

Ja als het constant zo is dan is het heel iritant...
    alleen de gene die ik leuk vind/vond praat niet meer tegen me als ik hoi zeg, hij negeert me want hij vindt dat ik ''kut'' tegen hem doe..... dan zou je het wel willen..

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

Had ik maar es een vrouwelijke stalker D:

quidquid excusatio prandium pro

Weirwood schreef:
    Dat moet je hem gewoon duidelijk vertellen. De enige weg :'D

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

RainbowDash schreef:

Lol'd xD

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

RainbowDash schreef:

ik wil je wel stalken :Y)

Ik zou gewoon niet meer tegen hem praten. Maarja zo ben ik en jij dus blijkbaar niet :W

-

Ik vind het vervelend als een jongen op msn continue slijmt en zegt hoe verliefd ie wel niet op me is, maar in real life nauwelijks z'n bek opentrekt en nagenoeg geen interesse lijkt te tonen.
    Flikker dan een end op.

No growth of the heart is ever a waste