• Zelf kijk ik echt met een heel erg dubbelgevoel terug op de vakantie. Het een 1 van de engste/ergste vakanties geweest en aan de andere kant een van de leukste. Hoe kijken jullie terug op jullie vakantie en wat hebben jullie allemaal gedaan :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het was AWE-SOME! En ik wil terug, alleen al voor het zalige weer en ... de knappe bediende in het ristorante van die camping! <3 Mhihi! Hij was zo lief en vlot. :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik hou niet van zomervakanties, tenminste als ik ergens heen ga, alleen omdat ik dan nergens alleen kan zijn en dan vreselijk emotioneel en depressief ga doen, en da's niet leuk, want dat krop ik het allemaal op. :') De weken thuis waren lekker, helemaal niets gedaan.
    Ik ben bijna vier weken in Italië geweest. Een week in de bergen, een week aan het strand, een week in het binnenland en een paar dagen in de buurt van Pisa. Het leukste was het mensen zien en bekijken.


    wth.

    Drukste ooi en met weinig vakantiegevoel. :S
    En delen waren rampzalig en delen waren super. Beetje dubbel dus...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mayfly schreef:
    Ik hou niet van zomervakanties, tenminste als ik ergens heen ga, alleen omdat ik dan nergens alleen kan zijn en dan vreselijk emotioneel en depressief ga doen, en da's niet leuk, want dat krop ik het allemaal op. :') De weken thuis waren lekker, helemaal niets gedaan.
    Ik ben bijna vier weken in Italië geweest. Een week in de bergen, een week aan het strand, een week in het binnenland en een paar dagen in de buurt van Pisa. Het leukste was het mensen zien en bekijken.

    Awhh.. dat is best wel kut..
    Maar ik ben dus niet geestelijk gestoord aangezien je mij gewoon een paar uur op een terras kan zetten waarop ik me gewoon kan vermaken door naar mensen te kijken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.