• Goed, de hele zomer heb ik geen enkele muggenbult gehad, maar nu heb ik het voor elkaar gekregen om serieus 36 muggenbulten te krijgen, waarvan 1 op mijn ooglid zit! Helemaal geweldig, maar nu is mijn ooglid dus superdik en ik zie geen hol meer. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe dit zo snel mogelijk weg gaat? Ik loop namelijk erg voor lul met dit oog..


    Ik ben gemeen xoxo

    Pjnlijk o.o
    [Heeft op dit moment 1 in mijn oor. Ook niet fijn]
    Maar nee, geen oplossing hier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha. Stiekem vind ik het best grappig. :')
    Maar euh, als je niet krabt aan een muggenbeet gaat die normaal na 2 dagen vanzelf weg. En anders kan je er nog een zalfje opsmeren. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit herken ik :') Ik kreeg de hele tijd opmerkingen van: 'Er zit een puist op je oog!' En ik keer op keer weer moeten uitleggen dat het een muggenbult was, kutleven.

    Maar nee, ik weet niet wat je ertegen kunt doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Dit herken ik :') Ik kreeg de hele tijd opmerkingen van: 'Er zit een puist op je oog!' En ik keer op keer weer moeten uitleggen dat het een muggenbult was, kutleven.

    Maar nee, ik weet niet wat je ertegen kunt doen.

    Ja, maar ik ben dus allergisch x-x


    Ik ben gemeen xoxo

    Cremicort.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had echt twee dagen terug DRIE muggenbulten, 2 op mijn ene ooglid en 1 bij mijn andere oog maar dan op dat onderlid dig haha. Mijn ogen waren echt debiel dik, trekt nu pas een beetje weg, haha. Succes!