• Ik heb echt zo'n geweldige droom gehad, die ik even met jullie wilde delen.
    Mijn droom ging namelijk over James Phelps (Fred Weasley in HP), en we hadden opeens een relatie. :'D
    Toen ging hij met mij naar New York, waar we een Starbucks koffie haalden en gingen zoenen op een wolkenkrabber.
    Daarna kwam ik One Direction (le wtf?) tegen en zij gingen vanaf het vrijheidsbeeld springen...
    James en ik hadden een luxe hotel geboekt en daar kwam Johnny Depp opeens langsvaren in de Black Pearl.
    Uiteindelijk maakte James het uit, omdat hij vond dat ik Johnny Depp te leuk vond. :'D
    Juist.

    Wie heeft er nog meer zo awkward gedroomd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha!OMG.
    ~ Maar nee, vast wel een keer, maar dat kan ik me niet meer herinneren...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik niet, ik heb amper kunnen slapen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Johnny Depp is ook leuker ;D :$ Sorry :$

    & ik heb vandaag niet raar gedroomd.. Laatst wel

    Ik droomde dat ik op een kermis was.. of pretpark, was me niet helemaal duidelijk.
    & toen kwamen 2 handen op me heupen.. en toen om me heen.. Volgens mij wou ik wegrennen, zag ik me eigen wel voor aan. & toen draaide hij me om. of ik mezelf.. & toen bleek het dus me beste vriend te wezen, toen kwam er muziekje en we dansen hoe kleine kindjes met ze dansen, gewoon handjes vast en vaag doen, en hij kon niet dansen dus liet hij me best vaak rondjes draaien.. & wat later was het tijd dat hij weer naar huis moest.. [hij woont.. 4 uur van me vandaan ofzo?] en toen knuffelde ik hem ;D en enige wat ik nog zag als laatste was z'n shirt.. een zwarte en ik zag rood oranje ofzo.. net als het haar van Midna en toen werd ik wakker


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De vaagste droom die ik ooit heb gehad was dat het sintemaarten was. En de hele klas kwam aanbellen voor sintemaarten bij ons thuis. Toen was ik aan het smsen met Justin Bieber hij was me vriendje -.-, en toen ging ik gebaren naar buiten naar me vriendinnen maken, om te laten weten dat ik met Justin had, maar niemand keek. En toen werd ik wakker.

    Zeg me alsjeblieft dat Zayn die sprong heeft overleefd (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lol :')
    Ik droomde dat ik op vakantie ging met m'n ouders, we waren met het vliegtuig ergens heen - ik weet niet waar. Toen we uitstapten kregen we meteen fietsen en toen bleek ook dat overal ineens ijs lag. Toen gleed ik met m'n fiets van een hele hoge helling af en kon ik mijn ouders niet meer vinden.
    - Mijn zusje was helemaal niet mee in deze droom, dat was ook wel vaag haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Whahaha Lol!
    Ik heb vannacht gedroomd dat een vriend van me voor mijn ogen werd vermoord. Das dus niet zo leuk 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Jawaad schreef:
    Zeg me alsjeblieft dat Zayn die sprong heeft overleefd (bloos)

    En Liam!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    En Liam!
    Die boeit me niet
    Maar, hij moet leven
    Weer een god bespaard toch?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is echt een geweldige droom! Ik wil ook zulke dromen ):
    Maar jij hebt ook vaak dromen over James en Johnny Depp! Gingen ze deze keer niet met elkaar? :'D

    Lawl, vet awesome 8D
    Ik had gedroomd dat ik in de zee was en vastgebonden zat op de bodem en verdronk terwijl Ash en Brock Pokéballs naar me toegooiden :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Lawl, vet awesome 8D
    Ik had gedroomd dat ik in de zee was en vastgebonden zat op de bodem en verdronk terwijl Ash en Brock Pokéballs naar me toegooiden :W
    KIJK EEN LAURA, DIE GAAN WE VANGEN *gooit Pokéball*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Daarna kwam ik One Direction (le wtf?) tegen en zij gingen vanaf het vrijheidsbeeld springen...

    Ahw, ze leefden nog wel hoop ik?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jawaad schreef:
    (...)KIJK EEN LAURA, DIE GAAN WE VANGEN *gooit Pokéball*


    Lololololol 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hm. Ik weet het niet meer :') ik heb eergisteren iets heel raars gedroomd, maar ik ben het kwijt.


    Destroy what destroys you.