• Waarom pokemon de laatste tijd ineens weer zo populair is? Ik zie het echt overal voorbij komen en heb een dik vermoeden dat ik iets gemist heb. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Als je maar onthoud dat IK geen Wannabee ben D:

    Eens een Syll, altijd een Syll :'D


    Let it come and let it be

    DancingDead schreef:
    (...)
    het was verkeerd begrepen but nvm. ik zit ook niet echt te wachten op een discussie x]


    Thanks. En ik begrijp het wel, maar vele anderen niet. Daar heb ik gewoon nu even geen zin in. Btw, ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom het altijd omhoog gebracht moet worden, als er ook 1001 andere voorbeelden mogelijk zijn. :')

    Anyway, back on topic.
    Ik snap het een soort van nu, maar nog steeds niet hoe het luisteren van één liedje zorgt dat een hele site op een pillen slikkende omgeving lijkt, waar je overal pokemons tegen komt. Zo nu en dan moet ik ook echt even ergens anders inloggen, om niet het idee te krijgen dat ik zelf ergens aan zit. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Nee, jij bent net als die pokemon nigger op youtube zeker? :'D
    Loved that clip.

    ? O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yarilo schreef:
    (...)

    Thanks. En ik begrijp het wel, maar vele anderen niet. Daar heb ik gewoon nu even geen zin in. Btw, ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom het altijd omhoog gebracht moet worden, als er ook 1001 andere voorbeelden mogelijk zijn. :')

    Anyway, back on topic.
    Ik snap het een soort van nu, maar nog steeds niet hoe het luisteren van één liedje zorgt dat een hele site op een pillen slikkende omgeving lijkt, waar je overal pokemons tegen komt. Zo nu en dan moet ik ook echt even ergens anders inloggen, om niet het idee te krijgen dat ik zelf ergens aan zit. :'D

    Ik wel, het is misschien een beetje grof gezegt. Maar een paar mensen hebben lol met iets en meteen denkt heel Quizlet dat ze er bij horen en mee kunnen doen. :'D


    Let it come and let it be

    Yarilo schreef:
    (...)

    Thanks. En ik begrijp het wel, maar vele anderen niet. Daar heb ik gewoon nu even geen zin in. Btw, ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom het altijd omhoog gebracht moet worden, als er ook 1001 andere voorbeelden mogelijk zijn. :')

    Anyway, back on topic.
    Ik snap het een soort van nu, maar nog steeds niet hoe het luisteren van één liedje zorgt dat een hele site op een pillen slikkende omgeving lijkt, waar je overal pokemons tegen komt. Zo nu en dan moet ik ook echt even ergens anders inloggen, om niet het idee te krijgen dat ik zelf ergens aan zit. :'D

    ik weet zelf ook niet echt hoe die pokemonhype is ontstaan. het was gewoon opeens zo haha :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    ? O_O



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)



    Ik ben een blank meisje is dat ook goed? D: -heb geluid uit dus weet niet wat hij allemaal zei.. maar hij deed vaag-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    'It won't be pokemon, it will be poke-a-ho' - Out :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik ben een blank meisje is dat ook goed? D: -heb geluid uit dus weet niet wat hij allemaal zei.. maar hij deed vaag-


    Geloof me, daar wil je echt geluid bij. Ik lach me suf om die gozer. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Geloof me, daar wil je echt geluid bij. Ik lach me suf om die gozer. :'D


    Ghehe ok


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Crystalflame schreef:
    Omdat Pokémon ownt, dûh. -gayhand


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James