• Ik had het idee om een topic te maken met het nieuwste nieuws over boeken
    Bijvoorbeeld over nieuwe delen, of verfilmingen
    En dan een agenda maken met data enzo waneer de boeken en films uitkomen
    Agenda
    September 2011: Het vierde Gone boek(plaag) komt uit
    18 November 2011: Breaking Dawn part 1(film) komt uit
    Maart 2012: De Hongerspelenfilm komt uit

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:11 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maarja... de vraag is dan...
    Waar haal je de informatie vandaan, en, nog het belangrijkste; welke informatie? Welke boeken?


    Life is hard and then we die

    Er zijn veel boeken op de wereld weetje. :') Veel verschillende genres ook. dus dat gaat veel, lastig werk zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    Maarja... de vraag is dan...
    Waar haal je de informatie vandaan, en, nog het belangrijkste; welke informatie? Welke boeken?

    Informatie haal je van internet, wikipedia
    En die informatie kan van alles zijn
    Wanneer er een nieuw boek uit komt
    Wanneer de verfilming uit komt
    Een prijs ofzo
    En dat kan voor alle boeken
    Het is juist de bedoelin dat er veel verschillende boeken opkomen, met veeel informatie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PUKKELxDING schreef:
    Maarja... de vraag is dan...
    Waar haal je de informatie vandaan, en, nog het belangrijkste; welke informatie? Welke boeken?

    gewoon alle boeken denk ik. en de informatie.. mischien als iemand het gewoon hoort dat die het in dit topic plaatst?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eh, lol. 2/3 is films, niet boeken.
    Ik ben eerder bang dat het onoverzichtelijk wordt, om eerlijk te zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik ben voor op een voorwaarde dat het niet alleen typische Q-boeken zijn zoals Twillight of de Hongerspelen


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DancingDead schreef:
    (...)
    gewoon alle boeken denk ik. en de informatie.. mischien als iemand het gewoon hoort dat die het in dit topic plaatst?

    Dat bedoel ik

    Zodat je altijd kan kijken als je iets wil weten ofdat je informatie kan delen met anderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hindenburg schreef:
    ik ben voor op een voorwaarde dat het niet alleen typische Q-boeken zijn zoals Twillight of de Hongerspelen

    Nee, het lijkt mij juist leuk als het veel verschillende zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PUKKELxDING schreef:
    Maarja... de vraag is dan...
    Waar haal je de informatie vandaan, en, nog het belangrijkste; welke informatie? Welke boeken?


    comfort in c h a o s

    Lijkt me een leuk idee, maar wel heel veel werk. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Lijkt me een leuk idee, maar wel heel veel werk. ;'D

    Dat heb ik er voor over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one