• Okeei, ik wil heel graag een bijbaantje maar ik ben nog maar 14. Nu is het enige wat ik kan bedenken oppassen, maar ik heb niet echt kleine kinderen om me heen. Nu kan ik briefjes aanplakken bij supermarkten, maar misschien dat er nog wel leukere dingen zijn waar ik niet op kan komen? Hebben jullie misschien ideeën?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kom dan niet verder dab oppassen of krantenwijkje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    vakkenvullen±S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    vakkenvullen±S


    Mag pas vanaf 15..

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:43 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oppassen lijkt me echt leuk xd

    Uhm ja, ik weet niet. Ik heb bij de action gewerkt maar dat vond ik ontzettend saai. Nu werk ik bij een gezin en doe ik daar oppassen en schoonmaken.


    <3

    Oppassen, krantenwijkje, honden uitlaten, lieve oude vrouwtjes helpen met huishouden.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik zou er mee wachten.
    En trouwens, alle bijbaantjes die ik tot nu toe gehad heb, zijn bagger.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan je inschrijven bij een ziekenfonds (?), dan kijken zij voor plaatsen waar je kan babysitten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik doe oppassen, of ja. Ik ben bij een meisje/vrouw wezen kijken en het waren erg leuke kinderen. Nu als ze me nodig heeft belt ze me. Maar euh, tsjah ik weet verder niet echt iets.


    Smile and live.

    Hmm.. als ik dit zo lees, dan denk ik dat oppassen wel echt het gaafste is. @PrincesSnape nee, ik ga er niet mee wachten. Ik wil gewoon leuke dingen kunnen doen en ik ben bereid er voor te werken.
    En @neglilible. Serieus? Nooit geweten! Ik ga het 'ns opzoeken :'D.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:09 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Corsola schreef:
    Oppassen, krantenwijkje, honden uitlaten, lieve oude vrouwtjes helpen met huishouden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Corsola schreef:
    Oppassen, krantenwijkje, honden uitlaten, lieve oude vrouwtjes helpen met huishouden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou nog een jaartje wachten.
    Btw; bij de babysittersbond krijg je maar €3/uur betaald dus dat zou ik niet doen dan. Je gaat beter babysitten op jezelf, dan geven ze je zo veel als ze zelf willen. :]


    Has no one told you she's not breathing?

    C2 schreef:
    vakkenvullen±S


    Firm believer of all that is magic

    Sudowoodo schreef:
    Ik kom dan niet verder dab oppassen of krantenwijkje


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind