• ik had vroeger een topic over het verven van mijn haar en het is eindelijk gebeurd van lichtbruin tot het mooie zwart met wat rood erbij xD



    wie heeft zijn haar ook wel eens laten verven en wat voor kleur? :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:35 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    whahha, jullie moeten haar reactie niet gelijk negatief opvatten eh?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    OMFG hahaa :'D
    eigenlijk is het best wel beledigend voor die gozer dat hij voor een meisje aangezien wordt XD


    eigenlijk vind ik die foto best wel... eng x] die ogen xd

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 20:53 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    OMFG hahaa :'D
    eigenlijk is het best wel beledigend voor die gozer dat hij voor een meisje aangezien wordt XD

    Je ziet het toch dat hij een jongen is?
    En 'wat' rood? Ik vind het nogal veel :p En ik vind het niet echt mooi..
    Ik heb het wel al gekleurd, donkerbruin en lichtbruin


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    zoveel is het niet hoor dat lijkt op de foto omdat niet al het zwart eroverheen zit xD en ok dat kan :( maar ieder zijn eigen mening :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Negligible schreef:
    (...)
    Je ziet het toch dat hij een jongen is?
    En 'wat' rood? Ik vind het nogal veel :p En ik vind het niet echt mooi..
    Ik heb het wel al gekleurd, donkerbruin en lichtbruin

    jup zie je ook. daarom vind ik het beledigend dat hij voor meisje aangezien wordt. ik heb mijn mening ook nog niet gegeven over je haar. om eerlijk te zijn vind ik het.. tja niet zo mooi


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het niet zo mooi eerlijk gezegd, maar dat is smaak verbonden. Vat het niet kwetsend op a.u.b.

    Verder heb ik mijn haar in bijna alle denkbare kleuren geverfd, tot aan knalroze toe.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had laatst Zwart met Roze! En nu is het zwart met lichtbruin, oranje blond.

    Vat het niet kwetsend op, maar ik vind het niet zo mooi.
    Ik vind het wel stoer van je. Niet alle jongens zouden hun haar rood durven verven.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xFelton schreef:
    Vat het niet kwetsend op, maar ik vind het niet zo mooi.
    Ik vind het wel stoer van je. Niet alle jongens zouden hun haar rood durven verven.


    nee geeft niks hoor iedereen mag een mening hebben :) en ieder zijn eigen smaak toch?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb inmiddels de meest vreemde kleuren wel gehad ^^


    Hell is what you make it.

    Hmm, ik vind het niet zo heel leuk maar als jij het mooi vindt oke :')
    Zelf heb ik ooit een kleurspoeling in mijn haar gedaan, zodat het roodbruin werd. Het was heel mooi, maar mijn natuurlijke kleur past toch net iets beter bij me. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.