• ik had vroeger een topic over het verven van mijn haar en het is eindelijk gebeurd van lichtbruin tot het mooie zwart met wat rood erbij xD



    wie heeft zijn haar ook wel eens laten verven en wat voor kleur? :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:35 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn haar is bijna alle kleuren al geweest, lol. Op dit moment is het donkerrood.
    En sorry, ik vind 't niet mooi.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 14:02 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik verfde het in het rood 2 weken geleden (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat had ik ook :'D
    Ofja, Koperblond is bij mij iets meer richting rood maar eerst was het nu bruinig en nu was het echt fire-red :'D
    En als het gefonhd is, is het gewoon echt blond ja :'D


    Koperblond is mooi ^^ En felrood ook, dat heb ik zelf ook eens gehad. Ik liet telkens van die goudblonde highlights zetten, maar nu is dus bijna heel mijn haar goudblond. Echt heel anders zie je er dan opeens uit :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    weheartit schreef:
    Damn, you just made my day... Want ik vond mijn haar te kort en jou haar is korter als meisje, dus ik houd van je. Oké, ja ik heb mijn haar laten verven -toen ik klein was- met plukjes blond en een keer naar lichtbruin. Nu is het gewoon weer mijn eigen kleur bruin.


    Hij is een jongen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Finnick schreef:
    (...)

    Koperblond is mooi ^^ En felrood ook, dat heb ik zelf ook eens gehad. Ik liet telkens van die goudblonde highlights zetten, maar nu is dus bijna heel mijn haar goudblond. Echt heel anders zie je er dan opeens uit :Y)

    Dat met die highlights had ik vroeger ook, allen ik was écht niet blij :'D
    Vroeger had ik echt zwárt haar en nu is het inmiddels een blondsoort :'D


    Let it come and let it be

    Ik heb de helft van mijn haar, de onderkant zegmaar donkerbruin tegen zwart aan geverft. Soort schaduw effect. Hoe dan ook. Dat rode is echt heel stoer!


    26 - 02 - '16

    weheartit schreef:
    Damn, you just made my day... Want ik vond mijn haar te kort en jou haar is korter als meisje, dus ik houd van je. Oké, ja ik heb mijn haar laten verven -toen ik klein was- met plukjes blond en een keer naar lichtbruin. Nu is het gewoon weer mijn eigen kleur bruin.

    You made mý day! :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    You made mý day! :'D


    ik volg dit niet hou van wie huh? xD

    en van nog iemand zijn vraag je ik ben een jongen >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik vind het een soort.. Rosé kleur, van wijn haha :x
    Ik heb al 2x een roze pluk gehad, 1x wit, 2x bruin, 1x wit met bruine lowlights, toen wit met een roze pony -zoals jij nu je haar hebt alleen ik had het wit met roze en langer xd- en bruin met een roze pony en nu is het weer m'n eigen haarkleur maar ik wil het roze dip-dyen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    weheartit schreef:
    Damn, you just made my day... Want ik vond mijn haar te kort en jou haar is korter als meisje, dus ik houd van je. Oké, ja ik heb mijn haar laten verven -toen ik klein was- met plukjes blond en een keer naar lichtbruin. Nu is het gewoon weer mijn eigen kleur bruin.


    Fuck dit was mijn reactie op het account van mijn zusje, fail.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    WHAHAHAHAHAH EPIC FAIL, srsly? ben je echt een jongen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Euh ja, donkerbruin.


    Smile and live.

    Nooit echt verder gegaan dan blonde, zwarte en koperen meshes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, mijn haar is nog niet geverfd. En sorry, maar dat vind ik nu echt niet mooi


    Ex astris, sciencia

    Ik heb ook ooit een stuk rood in mijn haar gehad en nu vraag ik me nog steeds af waarom ik op een circusfreak wou lijken :x