• ik had vroeger een topic over het verven van mijn haar en het is eindelijk gebeurd van lichtbruin tot het mooie zwart met wat rood erbij xD



    wie heeft zijn haar ook wel eens laten verven en wat voor kleur? :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:35 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    (...)

    het is zwart met rood?

    Oeps.
    ik dacht dat het donkerbruin was.
    Stupid me.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb het nog niet laten verven, maar wil het ooit graag helemaal rood verven.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Stoer! :'D
    En ja, ik heb mijn haar bruin geverfd. Ben van nature blond! :'D

    Smoochum schreef:
    Ik heb het nog niet laten verven, maar wil het ooit graag helemaal rood verven.

    Al zou het mij niet staan :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga zo'n vlecht op mijn huid laten maken en dan dat lichtpaars laten verven


    Firm believer of all that is magic

    Ik had donkerblond, heb het al meerdere keren naar donkerbruin laten verven, maar het verkleurd steeds naar bruin rood x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ja het nadeel is dat het op een gegeven moment verkleurd van mij mag het ook wel permanent xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Persoonlijk vind ik je haarkleur te licht om het mooi over te laten lopen.
    Zelf heb ik vroeger een tijdje blonde highlights laten zetten, maar bijna mijn hele haar werd blond. Toen bruin geverft, zwart, lichtbruin, rode pluk, donkerbruin, bruin met een rode gloed en nu is het Koperblond.


    Let it come and let it be

    haha lol die ogen x]

    ik heb zelf mijn haar nog nooit geverfd. ik wil wel eens een paar plukken verven paars ofzo. maar om alles te verven vind ik nogal zonde. het is trouwens heel slecht voor je haar. (iemand die ik ken verft haar haar heeeeel vaak, en je ziet heel duidelijk dat haar haar dunner wordt.)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had het eerst blond toen had ik mijn haar voor ht eerst geverft in het roze een grote pluk op mijn hoofd. en uhm daarna had ik zwart, toen donker bruin en nu laat ik het er weer uit groeien denk ik xd


    Ivar Oosterloo.

    Ik kleur mijn haar vaak. Nu is het Kersenzwart (:


    Harmonia nectere passus.

    CountMeIn schreef:
    Persoonlijk vind ik je haarkleur te licht om het mooi over te laten lopen.
    Zelf heb ik vroeger een tijdje blonde highlights laten zetten, maar bijna mijn hele haar werd blond. Toen bruin geverft, zwart, lichtbruin, rode pluk, donkerbruin, bruin met een rode gloed en nu is het Koperblond.


    Haha, dat van dat blonde heb ik nu ook. Ik heb het deze week weer laten doen (voor de derde keer, omdat het er alweer wat uit was), maar omdat er toch nog wat inzat van de vorige keren is het nu bijna compleet blond. Niet dat ik het niet mooi vind, maar het is toch wat meer dan ik had verwacht (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik mijn haar, van donkerbruin naar kastanjerood


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Finnick schreef:
    (...)

    Haha, dat van dat blonde heb ik nu ook. Ik heb het deze week weer laten doen (voor de derde keer, omdat het er alweer wat uit was), maar omdat er toch nog wat inzat van de vorige keren is het nu bijna compleet blond. Niet dat ik het niet mooi vind, maar het is toch wat meer dan ik had verwacht (krul)

    Dat had ik ook :'D
    Ofja, Koperblond is bij mij iets meer richting rood maar eerst was het nu bruinig en nu was het echt fire-red :'D
    En als het gefonhd is, is het gewoon echt blond ja :'D


    Let it come and let it be

    Damn, you just made my day... Want ik vond mijn haar te kort en jou haar is korter als meisje, dus ik houd van je. Oké, ja ik heb mijn haar laten verven -toen ik klein was- met plukjes blond en een keer naar lichtbruin. Nu is het gewoon weer mijn eigen kleur bruin.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.