• they light up our world like nobody else'




    yeah we've got direction infection, and we're proud of it!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Maar aan de andere kant ze krijgen er wel meer fans bij Nee, ook die gedachten vrolijken mij niet op, was te proberen jah

    Samurai schreef:
    Ben ik de enige die het ergens best jammer vind dat die hele One Direction hype straks hier op Q misschien wel net zo groot word als die van Bieber?


    Vind ik ook hoor. Het ergste vind ik tot nu dat een meisje van mijn basisschool die ik volg op Twitter zegmaar ''One Direction fan'' is door What Makes You Beautiful... Ze kent alleen maar dat ene nummer van ze. Volgens mij weet ze niet eens waarvan ze zo bekend zijn geworden. :/
    En dan gaat ze heel leuk doen & vragen aan haar vriendinnen wanneer 1D komt want die ''moet'' ze zien, terwijl ze niet eens meegeholpen heeft.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    VOETBALLLL (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Vind ik ook hoor. Het ergste vind ik tot nu dat een meisje van mijn basisschool die ik volg op Twitter zegmaar ''One Direction fan'' is door What Makes You Beautiful... Ze kent alleen maar dat ene nummer van ze. Volgens mij weet ze niet eens waarvan ze zo bekend zijn geworden. :/
    En dan gaat ze heel leuk doen & vragen aan haar vriendinnen wanneer 1D komt want die ''moet'' ze zien, terwijl ze niet eens meegeholpen heeft.


    Fail

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Vind ik ook hoor. Het ergste vind ik tot nu dat een meisje van mijn basisschool die ik volg op Twitter zegmaar ''One Direction fan'' is door What Makes You Beautiful... Ze kent alleen maar dat ene nummer van ze. Volgens mij weet ze niet eens waarvan ze zo bekend zijn geworden. :/
    En dan gaat ze heel leuk doen & vragen aan haar vriendinnen wanneer 1D komt want die ''moet'' ze zien, terwijl ze niet eens meegeholpen heeft.

    echt eh, ik vind dat ook ze worden ook allemaal maar van één persoon fan --'


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    VOETBALLLL (:


    YEAAH<3


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    echt eh, ik vind dat ook ze worden ook allemaal maar van één persoon fan --'


    Dat vind ik ook irritant -.- Ik vind ze alle vijf echt geweldig <3
    En die polls hier op Q, van welke van 1D vind jij het leukste? Of welke is de mooiste? Irriteer ik me ook aan -.- Ik bedoel waar is de keus "Allemaal"?

    Ahaha bij San Marino zitten 2 knaappe voetballers(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    Ahaha bij San Marino zitten 2 knaappe voetballers(:


    Stay focused on the ball :Y)

    Samurai schreef:
    (...)

    Stay focused on the ball :Y)


    Trying(:


    What's so bad about being different?

    Samurai schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook irritant -.- Ik vind ze alle vijf echt geweldig <3
    En die polls hier op Q, van welke van 1D vind jij het leukste? Of welke is de mooiste? Irriteer ik me ook aan -.- Ik bedoel waar is de keus "Allemaal"?


    inderdaad het zijn vijf geweldige jongens niet één m een achtergrond koor


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Trying(:


    Good ghostGirl (:

    Samurai schreef:
    (...)

    Good ghostGirl (:


    aha(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    Ahaha bij San Marino zitten 2 knaappe voetballers(:
    welke? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)welke? (:


    You too!!! Stay focused on the ball!! :Y)