• they light up our world like nobody else'




    yeah we've got direction infection, and we're proud of it!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)welke? (:


    ff zoeken(: hihi


    What's so bad about being different?

    Samurai schreef:
    (...)

    You too!!! Stay focused on the ball!! :Y)
    hahah ik kijk ook van der wiel ;$ en stiekem bij mijn eigen wedstrijd kijk ik ook of er hotte jongens bij de tegen partij zitten hahahah, want ik speel in een jongens team :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahah ik kijk ook van der wiel ;$ en stiekem bij mijn eigen wedstrijd kijk ik ook of er hotte jongens bij de tegen partij zitten hahahah, want ik speel in een jongens team :Y)


    *Zucht eens een keer diep*, dat doe ik nou echt nóóit bij taekwondo, ondanks dat er veel meer jongens op zitten *Kijkt fluitend de andere kant op*

    ik hou niet zo van rebecca black, maar deze versie;
    i like [youtube]http://www.youtube.com/user/TheRyanBeatty#p/u/17/TEFuYSMnyJA[/youtube]


    i'm broken, do you hear me.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:36 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Samurai schreef:
    (...)

    *Zucht eens een keer diep*, dat doe ik nou echt nóóit bij taekwondo, ondanks dat er veel meer jongens op zitten *Kijkt fluitend de andere kant op*
    hahaha maar dat gaat gewoon automatisch, want meestal sta ik basis, en dan moet ik van te voren iedereen al zo een hand geven en succes zeggen enzo, dan kijk ik altijd hihihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    1-0 <33333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    1-0 <33333333333


    OMG haha ik zag het niet eeensxD


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)hahaha maar dat gaat gewoon automatisch, want meestal sta ik basis, en dan moet ik van te voren iedereen al zo een hand geven en succes zeggen enzo, dan kijk ik altijd hihihi.


    Indd het gaat gewoon automatisch, maar bij mij doen ze het ook gewoon expres >.< allemaal hun schuld, moeten ze maar niet hun pak los maken of gewoon een ander shirt aan trekken, terwijl we nog buiten staan te trainen (want met lekker weer gaan we naar buiten =D) ik bedoel dan vragen ze er gewoon om of je naar hun sixpack wilt kijken :9~

    riverdale schreef:
    1-0 <33333333333


    Yeeuuy

    lianne weet je al welke nummers de hotte hebben :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Samurai schreef:
    (...)

    Indd het gaat gewoon automatisch, maar bij mij doen ze het ook gewoon expres >.< allemaal hun schuld, moeten ze maar niet hun pak los maken of gewoon een ander shirt aan trekken, terwijl we nog buiten staan te trainen (want met lekker weer gaan we naar buiten =D) ik bedoel dan vragen ze er gewoon om of je naar hun sixpack wilt kijken :9~
    hahaha inderdaad, dat doen de jongens bij de voetbal ook, als het warm is aan het einde van de wedstrijd hun shirt uit, hoppaaa sixpack


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    lianne weet je al welke nummers de hotte hebben :Y)


    neee ik ben nog aan het zoeken...xD


    What's so bad about being different?

    Kijk daat is het voordeel van dat je op een sport zit waar veel boys zijn: HEERLIJKE SIXPACKS(:


    What's so bad about being different?

    2-0 <33333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.