they light up our world like nobody else'
If you spread your wings, you can fly away with me.
Ik word wel snel bruin. :x
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Samurai schreef: (...) En dan mensen vragen "Ben je ziek? Je ziet zo bleek :o" "Ik ben altijd bleek -.-"
What's so bad about being different?
& ik, ik ben echt een spook ;o
i'm broken, do you hear me.
HAHAHAHHAA oke ik vind dit even grappig ;x nederland staat 1e op de fifa wereld ranglijst en san marino laatste ofzo ;$
ChaeRim schreef: Ik word wel snel bruin. :x
kan iemand mij zo de nl versie van de site geven voor die posters zo te bestelle?
ChelseaPayne schreef: & ik, ik ben echt een spook ;o
riverdale schreef: HAHAHAHHAA oke ik vind dit even grappig ;x nederland staat 1e op de fifa wereld ranglijst en san marino laatste ofzo ;$
Ik heb een heel erg goed gevoel dat wij de wedstrijd gaan winnen, wie heeft dat nog meer? Of ben ik de enigste
They were never in fact homeless
Hé dat rijmt x'D fail
NeedYouNow schreef: (...) ik ben ook een spoook;o aha we hebben 3 spookjes hieroxd
Ik ben ook een spook, iedereen denkt altijd dat ik ziek ben... maar dat is niet zo Ik ben gewoon bleek van mezelf. x]
iPeeta schreef: Ik heb een heel erg goed gevoel dat wij de wedstrijd gaan winnen, wie heeft dat nog meer? Of ben ik de enigste
iPeeta schreef: Ik ben ook een spook, iedereen denkt altijd dat ik ziek ben... maar dat is niet zo Ik ben gewoon bleek van mezelf. x]