• Dus ik ga maandag op kamp, naar de ARDENNEN! Jeej, dus zo niet.

    Ik heb er totaal geen zin in en mijn moeder doet helemaal vrolijk , want dit is mijn eerste buitenlandse trip zonder mijn ouders.

    Nu bedachten zij dat wij wel om 07:15 bij school konden zijn om zo om half 8 te vertrekken.

    ik heb nu echt zo'n pissig gevoel in me - oké dat komt ook door de Monster die ik binnen 1 minuut naar binnen heb gekregen van woede-
    Maar ik vind dit echt niet leuk en niet kunnen en er gaan miljoenen geruchten over de slechtheid van het kamp, ik ga zo erg door naar de 3e dit jaar.

    Greetz,
    Iris


    Firm believer of all that is magic

    Nah, ik heb ook nooit zin in m'n schoolkampen, en vaak wordt het dan wel heel erg gezellig. Hoewel het kamp van vorig jaar best vermoeiend was (drie dagen survivallen in de stromende regen).

    Je zult zien dat het best leuk wordt, en zo niet: ach, het duurt vast niet langer dan een week.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    Nah, ik heb ook nooit zin in m'n schoolkampen, en vaak wordt het dan wel heel erg gezellig. Hoewel het kamp van vorig jaar best vermoeiend was (drie dagen survivallen in de stromende regen).

    Je zult zien dat het best leuk wordt, en zo niet: ach, het duurt vast niet langer dan een week.


    4 dagen xD


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga maandag ook op kamp ^^
    naar loon op zand :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meestal zijn school kampen ook niet leuk, je kunt er gewoon plezier mee hebben met je vrienden.

    En in het beste geval ben je te laat, toch?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Het valt vast mee, ook al doe je vrij saaie dingen op zo'n kamp, je bent wel gezellig met anderen en dat maakt het meestal toch wel leuk.
    En zeg nou zelf, het is toch ook best lekker om even zonder je ouders weg? ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kan je moeilijk opvrolijken, want ik heb zelf ook altijd een hekel aan schoolkampen. Maar daarna heb je het wel weer achter de rug, en meestal wordt het nog wel gezellig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De Ardennen zijn echt nog wel nice (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh man, wij waren ook naar de Ardennen geweest in de 4e en we moesten alleen maar wandelen met een megazware tas op onze rug. Die leider was een stagiair en die had ons de extreme route opgestuurd, en niet de gebruikelijke beginnersroute.

    God, were we pissed.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 17:32 ]


    ars moriendi

    ik ga 12 september naar het Korhoen in sevenum _O_


    Shoganai i ne~