• Ik mag binnenkort mijn tattoo laten zetten, heb eindelijk mijn ouders omgepraat haha! Ik wil de tekst: I am mine, op mijn pols laten zetten. Zoiets als dit:



    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 14:50 ]


    To infinity and beyond •

    Leuk *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lol. Zoiets heb ik nog niet eerder gezien :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is zooo leuk voor je, en dat is best wel een mooie tekstje, ik wil ook een tattoo maar het mag niet... ;(

    Dat vind ik een mooie tekst (bloos). Als ik dat lees zou ik telkens weer denken dat ik after all de belangrijkste ben in mijn leven en dat ik van het leven moet genieten en niet anderen.
    Heel mooi


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooie tekst, maar ik heb een hekel aan tattoo's. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daar krijg je spijt van. Nu is het leuk en lief en wilskrachtig, maar over tien jaar is het een uitgelopen vlek met amper betekenis.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil dolgraag een tattoo maar mijn vader is er niet zo voor.
    Daarbij zou ik nooit een tekst laten zetten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dumbledore schreef:
    Mooie tekst, maar ik heb een hekel aan tattoo's. (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    wat orgineel:)


    You can't not look cool with a crossbow.

    ICheetah schreef:
    wat orgineel:)


    Niet zo origineel. Originele tattoos zijn heel erg, héél erg zeldzaam. :')
    Wel redelijk leuk, maar inderdaad wat beard zegt; Overweeg het eerst goed, want zulk soort tattoo's kun je nogal eens spijt van krijgen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I kinda like it! Leuke tekst inderdaad en origineel. Alleen ben ik wel bang dat de kleine letters heel erg gaan vervormen als je ouder wordt en de samenstelling van je huid slapper wordt.


    Here & Now

    Ik zou de i in hoofdletter doen, want zo is nou eennmaal de Engelse spelling (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik zou de i in hoofdletter doen, want zo is nou eennmaal de Engelse spelling (:

    Indeed :3

    BEARD schreef:
    Daar krijg je spijt van. Nu is het leuk en lief en wilskrachtig, maar over tien jaar is het een uitgelopen vlek met amper betekenis.

    Dat heb je met zo goed als alle tattoos?
    OT: Ik vind het leuk, al is het niets voor mij.