• 2 verschillende verhalen in 1 topic, en ik wist niet wat de topic titel moest zijn dus de topic titel hoort bij verhaal 2. x'] Had geen zin om 2 topics aan te maken.

    Deel 1:
    Ik ken sinds een maand ofzo een meisje, en ik kan heel goed met haar opschieten, en gister moest ik heel vroeg al van de pc af, normaal zitten we nog te chatten tot 3 uur snachts ofzo haha. En ik had zo een vriend gesmst: Zou je tegen -naam- willen vragen of ik haar nummer mag, want ik mis haar heel erg, je zou me er een plezier mee doen. Want ik verveelde me en had echt behoefte om met haar te praten, dus ik heb de hele nacht op een sms terug gehoopt van haar haha. Alleen vandaag op msn zei ze dat ze sliep maar heb alsnog haar nummer, ze vond het lief dat ik haar mistte. x'] Dat moest ik even kwijt.

    ik kreeg net een sms en dacht van dat is haar, dus ik ren naar mn mobiel, val van de trap.. en yay het was van haar, ik ben nu echt blij. x] haha ik klink als een klein kind..

    Verhaal 2:
    Ik hoorde mijn ouders gister sex hebben. Heb nu een trauma. Gatverdamme. Wie word lid van de WHETOWOOSHGG? AKA wij-hebben-een-trauma-omdat-we-onze-ouders-sex-hebben-gehad-gehoord club?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 13:32 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben al lid sinds mn 8ste (joehoe) Ew, I tell you. Ew.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lawaaig hamsterwiel to the rescue :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Lawaaig hamsterwiel to the rescue :Y)

    Hoe kan je daar door slapen? of kalmeert het geluid van hamsters je soms. :x

    @NurseJoy, lol ik sinds.. m´n 15e.. maar welkom bij de club. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wees blij dat je ouders nog van elkaar houden zeg ik altijd (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    Wees blij dat je ouders nog van elkaar houden zeg ik altijd (joehoe)

    Stiefmoeder en vader.. eigenlijk niet m'n ouders dus.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hoe kan je daar door slapen? of kalmeert het geluid van hamsters je soms. :x

    @NurseJoy, lol ik sinds.. m´n 15e.. maar welkom bij de club. :'D


    Beide xD
    Het voelt veilig. Ik weet dat ik geen nachtelijke bezoekjes krijg van mede-nacht-horrors omdat Snoozer de wacht houdt en ze opvreet:Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Stiefmoeder en vader.. eigenlijk niet m'n ouders dus.

    Ook goed, wees blij dat hun nog van elkaar houden. Je moeder horen met verschillende kerels is nou ook niet echt prettig ofzo :W


    -

    Jij bent schattig :Y) -ja, deel 1 vind ik lief x'D-

    Oh, en ik ben allang lid van die club. Met mijn moeder, het levende inbraakalarm.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Jij bent schattig :Y) -ja, deel 1 vind ik lief x'D-

    Oh, en ik ben allang lid van die club. Met mijn moeder, het levende inbraakalarm.

    Oh really? eh.. bedankt! :'D

    LOL het levende inbraakalarm? TELL ME. Zo hou je wel inbrekers weg. Of ze lokt inbrekers.. kan natuurlijk ook?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh really? eh.. bedankt! :'D

    LOL het levende inbraakalarm? TELL ME. Zo hou je wel inbrekers weg. Of ze lokt inbrekers.. kan natuurlijk ook?


    Haha, ja echt x'D Sorry x]

    En tja.. Mijn moeder is best wel heel erg luid, merkte ik voornamelijk op vakantie. They should put a sock in it >.< En ik hoop maar dat ze ze weg houdt dan, in plaats van aantrekt! O.O Straks moet ik nog naar een trio gaan luisteren o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Deel 1 is wel heel lief (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik zou me echt kapotschamen al hoorde ik mijn ouders nu nog seks hebben :') ze zijn allebei al boven de 50, bejaardenseks dus. ze doen het maar als ik niet thuis ben ofzo.
    en verhaal 1: damn thats so freaking cute :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is wel en teken dat ze nog van elkaar houden :'D. Tsjaa, ik heb het ook wel 's gehoord, alleen waren het mijn moeder en haar vriend. x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gheheh deel 1 is lief =D

    En ik hoor blijkbaar gelukkig nog niet tot die club (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 13:29 ]

    1. U CHEATIN ON BAS? jk. awwww :3
    2. -pokahface-


    I live for the applause, you will die for it.