• 2 verschillende verhalen in 1 topic, en ik wist niet wat de topic titel moest zijn dus de topic titel hoort bij verhaal 2. x'] Had geen zin om 2 topics aan te maken.

    Deel 1:
    Ik ken sinds een maand ofzo een meisje, en ik kan heel goed met haar opschieten, en gister moest ik heel vroeg al van de pc af, normaal zitten we nog te chatten tot 3 uur snachts ofzo haha. En ik had zo een vriend gesmst: Zou je tegen -naam- willen vragen of ik haar nummer mag, want ik mis haar heel erg, je zou me er een plezier mee doen. Want ik verveelde me en had echt behoefte om met haar te praten, dus ik heb de hele nacht op een sms terug gehoopt van haar haha. Alleen vandaag op msn zei ze dat ze sliep maar heb alsnog haar nummer, ze vond het lief dat ik haar mistte. x'] Dat moest ik even kwijt.

    ik kreeg net een sms en dacht van dat is haar, dus ik ren naar mn mobiel, val van de trap.. en yay het was van haar, ik ben nu echt blij. x] haha ik klink als een klein kind..

    Verhaal 2:
    Ik hoorde mijn ouders gister sex hebben. Heb nu een trauma. Gatverdamme. Wie word lid van de WHETOWOOSHGG? AKA wij-hebben-een-trauma-omdat-we-onze-ouders-sex-hebben-gehad-gehoord club?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 13:32 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben al lid.


    <3

    1. awwwww....cute(flower)
    2. ik heb ze zelfs een keer betrapt :|:(

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:41 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    1. OOH LEUK! OEHOEHOEH!
    2. Ik heb wel eens condooms gevonden, "Durex Elite"... :|


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vampira schreef:
    1. awwwww....cute(flower)
    2. ik heb ze zelfs een keer betrapt :|:(


    ew, dat zou pas een nachtmerrie zijn, ze betrappen is denk ik nog erger dan dat je ze hoort
    heb er geen ervaring mee, dus ik weet het niet xD

    Ahw wat lief & ik ben lid ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Al lang lid.