• Ik vond het leuk om een pokémon kaart te maken van Bas die zit te geilen op Thomas!

    Haha anyways, ik heb net mijn oude collectie Pokémon troep gevonden! Including: misschien wel een miljoen paar van die kaarten, een gameboy color met allemaal spellen, allemaal van die pokémon figuurtjes, knuffels, een pet die Ash ook heeft/had weet ik het, en echt duizenden dingen, van knuffels tot sleutelhangers, haha! echt grappig om dat terug te vinden, ik wist niet eens meer dat ik het had..
    bestaat pokémon uberhaupt nog wel? ik weet dat er games van zijn.. maar is het nog wel op TV? Zo ja, go pokémon! x'] en wie heeft nog meer zo'n leuke pokémon kaart zelf gemaakt?

    Je kan HIER 1 maken, it's awesome!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:41 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”


    ars moriendi

    Meddows schreef:


    LOL die is awesome!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”


    Lol:Y)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:58 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja this nog op tv (: op DisneyXD + ik heb ook nog me knuffels [Nja, ik heb alleen Pikachu] en allemaal poppetjes ;D meer niet helaas.. behalve 2 spellen voor op de nitendo 64 en 2 voor op de gameboy color. alleen die heeft me broertje ingepikt[this van me mams eigenlijk]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leafeon schreef:
    Foute gemaakt D:
    Lol:Y)

    LMFAO die is geniaal. x'D Free hugs, ahaha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    _O_


    Shoganai i ne~

    Ik dacht even dat je mijn kat bedoelde.. x'D Die trouwens een geweldige pokemon zou zijn, a la Pumba stijl :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meddows schreef:



    Dit vond ik wel even leuk toen ik op die site terechtkwam:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    *Site toegevoegd aan mijn favorieten* ^^

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 20:00 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Glameow schreef:
    (...)

    Dit vond ik wel even leuk toen ik op die site terechtkwam:


    Ghehe *O*


    ars moriendi

    Ecanus schreef:
    Ik dacht even dat je mijn kat bedoelde.. x'D Die trouwens een geweldige pokemon zou zijn, a la Pumba stijl :Y)

    Oh ja, ik wist natuurlijk hoe je kat heette en ging een topic over hem maken. x'] a la Pumba stijl?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Bas (De Kat) Is a Lazy Ass, Sam 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh ja, ik wist natuurlijk hoe je kat heette en ging een topic over hem maken. x'] a la Pumba stijl?


    Ik ben ziek, ik denk niet helemaal helder (cat)
    En ja, hij kan heel erg stinken, en als je hem onder je arm doet en per ongeluk iets teveel druk uitoefent, dan spuit hij nog wel eens (krul) -zo smakelijk, maar het gebeurde bij mijn stiefvader en elke keer lig ik nog in een deuk als ik er aan denk..-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ecanus schreef:
    (...)

    Ik ben ziek, ik denk niet helemaal helder (cat)
    En ja, hij kan heel erg stinken, en als je hem onder je arm doet en per ongeluk iets teveel druk uitoefent, dan spuit hij nog wel eens (krul) -zo smakelijk, maar het gebeurde bij mijn stiefvader en elke keer lig ik nog in een deuk als ik er aan denk..-

    Smelly cat!


    "I shut my eyes in order to see.'