• Oke, het is misschien dom om hier een topic over te maken maar ik moet dit even kwijt.

    Mijn lieve hondje wordt na het weekend in geslapen
    Net terug van die dierenarts :'(
    Ze heeft kanker en dat is totaal uitgezaaid door haar hele lichaam.
    Ze heeft wel een mooi leven gehad, ze is 14.5 jaar.

    En nu zit ik stom jankend voor mijn laptop.

    Sorry voor dit zeur topic maar dit moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 16:13 ]

    Broadcaster schreef:
    Ik vind dit niet zeuren hoor, ik zou ook huilen als mijn hond zou doodgaan. Of iemand anders hondje. (flower)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik vind dit zo erg voor je!
    Mijn hond is 7 jaar, en haar ras wordt maar zo'n 8 jaar.
    Bovendien wilt ze altijd buiten slapen, op de koude grond. Dat is heel slecht, en nu begint ze er pijn van te krijgen. Als ze ligt, en niet op een mat of zo, dan geraakt ze niet meer recht. Dat vond ik echt zo erg! Als ze eenmaal rechtstaat kan ze gewoon rondlopen, dus dat is niet zo erg.
    Maar ik ben zo vreselijk bang dat ze doodgaat, of dat ze zoveel pijn heeft dat ze moet ingeslapen worden, zoals jouw hondje.
    Ik wens je heel erg veel sterkte, ik zou niet weten wat ik moest doen als ik in jouw plaats was, ik heb nog nooit iemand verloren in mijn leven en ik ben bang dat ik daar nooit overheen kom als het gebeurt.
    Sorry dat ik het nu ook over mijn hond heb, maar ik wou het gewoon even zeggen.
    Nogmaals heel veel sterkte. (flower)


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ecanus schreef:
    Ze is verkankerd..? Je bedoelt, ze heeft kanker? Want verkankerd zijn is iets héél anders.
    En het is geen zeuren. Een huisdier laten inslapen is altijd zwaar en emotioneel, aangezien je je toch aan die dieren gaat hechten.. Is heel zwaar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet precies hoe je je voelt, ons hondje moest vorig jaar worden ingeslapen omdat haar nieren niet meer werkten en ze zichzelf vergiftigde. Het is verschrikkelijk om mee te maken.
    Nu zal je hondje waarschijnlijk veel pijn hebben en dat is dan over. En er zijn maar weinig honden die 14.5 jaar worden, dus ze heeft een mooi en lang leven gehad.
    Heel veel sterkte(flower)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.