• Ik heb een jongen leren kennen via Twitter *en nou niet gelijk commentaar gaan geven, want ik weet het :’)*. We kwamen in contact met elkaar omdat we dezelfde favoriete band hebben en we allebei een beetje hetzelfde mee maken / hebben mee gemaakt voor het laatste half jaar (hij alleen nog wel een paar stappen erger). Daardoor hebben we heel veel gesprekken met elkaar gehad in een korte tijd en heb ik hem zoveel mogelijk gesteund (hij zit in Rehab en gaat er zaterdag eindelijk weg).

    De laatste twee weken zijn we heel erg close geworden en zei hij dingen die geen andere jongen ooit tegen mij gezegd heeft (dat hij me knap vind is daar 1 voorbeeld van). De laatste paar dagen zijn we echt heel erg klef bezig, vooral op Twitter. We kregen al vet veel reacties van andere fans van onze favo band erop of we wat hadden en dat we een “perfect” couple zouden zijn en hij reageerde daarop met yeah we would etc. het gaat nu al dagen achter elkaar door met cutie, sweetie, hun, bby, hartjes, kusjes, knuffels etc. We zijn nu ook al zo raar bezig dat we elkaar boyfriend en girlfriend noemen :’) Ik voelde niks voor hem, het was meer voor de lol, dacht ik.

    Nu is een vriendin van mij er heilig van overtuigd dat hij meer voor me voelt dan “gewoon” vrienden, omdat hij duidelijk laat merken dat ik speciaal voor hem ben, volgens haar. Ik geloof er alleen niks van want ik ben op dat gebied veel te onzeker over mezelf. Het is leuk natuurlijk dat wel alleen denk ik daarna altijd van ‘ach hij meent het vast toch niet’ of ‘hij zegt het vast tegen nog meer andere meiden dan alleen mij’… Nu heb ik mezelf er al aardig vaak op betrapt dat ik de hele tijd zit te hopen tot hij weer online komt en ik word kinda jaloers als hij naar een ander meisje 1 keer een hartje doet etc. Die vriendin van me zei dat hij dus meer voor mij betekend dan ik zei anders zou ik niet jaloers worden.

    Het is alleen totaal niet mijn type waar ik op zou vallen en bovendien is het kinda kansloos omdat hij in New York woont en ik in Nederland :’) Ik word sowieso niet zo snel verliefd op iemand die ik niet in het echt ken. Ik word alleen nu heel erg gek van mezelf want ik ben niet echt verliefd op hem, maar toch ook weer wel… Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen in ieder geval heb ik een zwak voor hem gekregen. Ik weet alleen niet of hij het allemaal wel echt meent wat hij zegt want het is toch internet, je weet het maar nooit.

    Ik wou gewoon eens met hem praten hierover, of hij het allemaal echt meent wat hij zegt en of ik echt zoveel voor hem beteken als wat hij zegt en hoe hij doet. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet vragen/zeggen. Ik hoef echt niks serieus met hem te krijgen (ook al lijkt het nu al heel erg erop dat we iets hebben) want dat gaat toch niet werken, ik kan dat toch nooit volhouden een afstandsrelatie, maar ik wil hem in ieder geval niet kwijt raken als vriend. Ik wil gewoon weten hoe hij hier allemaal tegen aan kijkt en wat hij nou echt denkt...

    Hebben jullie nog tips? Of iemand met net zoiets?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 21:52 ]


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat een relatie tussen NY en NL met een jongen die je nog nooit echt ontmoet hebt, niet heel veel kans heeft. Het kan wel, maar als ik jou was zou ik hem als vriend proberen te houden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik denk dat een relatie tussen NY en NL met een jongen die je nog nooit echt ontmoet hebt, niet heel veel kans heeft. Het kan wel, maar als ik jou was zou ik hem als vriend proberen te houden.


    Dat wil ik ook! Ik kan totaal niet tegen een afstandsrelatie, cuberhugs worden ook wel saai na een gegeven moment :')

    Het is meer om hoe met hem te praten, ik wil niet dat hij afgeschrikt word of iets dergelijks...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:01 ]


    dream, dare, fly!

    Weet je wel zeker dat hij real is?!
    Ik heb zoiets ook gehad en toen bleek hij gewoon hartstikke fake te zijn.


    Ivar Oosterloo.

    MelissaLouis schreef:
    Weet je wel zeker dat hij real is?!
    Ik heb zoiets ook gehad en toen bleek hij gewoon hartstikke fake te zijn.


    Jep ik weet heel zeker dat hij real is!


    dream, dare, fly!

    Ik zou hem gewoon lekker te vriend houden als je daar plezier aan beleefd, maar het daar absoluut bij laten. Ten eerste zit hij in NY, en ten tweede, misschien is hij in RL wel helemaal niet zo awesome als dat hij op Twitter en alles overkomt.


    ars moriendi

    Dat kan je niet aan hem vragen want als hij het allemaal als een 'grapje' bedoelde,zou dat echt akward zijn.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Meddows schreef:
    Ik zou hem gewoon lekker te vriend houden als je daar plezier aan beleefd, maar het daar absoluut bij laten. Ten eerste zit hij in NY, en ten tweede, misschien is hij in RL wel helemaal niet zo awesome als dat hij op Twitter en alles overkomt.


    True dat heb ik ook in mijn achterhoofd...


    dream, dare, fly!

    Grover schreef:
    Dat kan je niet aan hem vragen want als hij het allemaal als een 'grapje' bedoelde,zou dat echt akward zijn.


    ikr... dat is dus ook het meeste waar ik mee zit


    dream, dare, fly!

    Als je in rehab zit mag je geen contact met mensen, right?


    Rainbows on my staircase ~

    Gewoon te vriend houden


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    SKUNKANANSIE schreef:
    Als je in rehab zit mag je geen contact met mensen, right?


    Hij zit daar in therapie niet echt vast
    Hij moet overdag gewoon naar school en de laatste 2 weken is hij steeds vaker thuis omdat het goed gaat met het afkicken


    dream, dare, fly!