• Ik zat net zo te kijken in welke klas ik zit, zie ik opeens dat ik bij een mens zit die ik totaal niet mag.
    We waren eerst hele goede vriendinnen, maar op schoolreis kwam ik erachter hoe ze écht in elkaar stak. Dus nu hebben we al een half jaar niet meer met elkaar gesproken. Dat ging goed, omdat we in aparte klassen zaten. Maar nu zit ik bij dat mens opgescheept, buuuh.
    Lullo's.

    Heb jij ook dat je je ontzettend ergert aan iemand uit je klas?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Ze is ontzettend egoïstisch en heeft eigenlijk ALTIJD een slecht humeur. Ik was helemaal in m'n nopjes in dat land, maar zij kraakte alles en iedereen af. Ze is eigenlijk best ordinair, maar dat had ik eerst niet zo door omdat ze op school zich inhield. Maar ik heb me dood geërgerd aan dat mens, die mijn "vakantie" verpestte. O ja, en ze beweerde dat ze iemand helemaal niet leuk vond en - net zoals ik - hem haatte. Staan ze gewoon op de laatste avond te zoenen! Nou ja, toen was ik er een beetje klaar mee. :'D


    Mag ik haar slaan? Ik denk dat ik wel wil dat ze mij haat ;D


    quidquid excusatio prandium pro

    Wij hebben clusters


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is kut D:
    Ik weet niet eens mijn klas. Ik ken niemand omdat ik naar een andere school moest.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik weet mijn klas nog niet, maar ik ken dat heel goed!