• Ik kom er net achter dat ik dit jaar met school naar Engeland ga :3 Mooi & wel, want ik wil heel graag mee en ik mag van mijn ouders, alleen is er een grote kans dat ze me niet doorlaten wegens mijn paspoort. Echt, ik ga zo hard huilen als ik niet mee mag, want ik wil dit heel graag ): Muuhh, nu is mijn hele dag verpest.

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 10:18 ]

Olive

Orphan schreef:
    (...)

Nee, dan moet ik uit Wit-Rusland reizen naar Engeland ): Echt, het is heel ingewikkeld, I know ):

Als wit-rusland dan nui net even bij de eu komt mag het wel. Sorry, zo denk ik dan.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

MsLestrange schreef:
    (...)

Als wit-rusland dan nui net even bij de eu komt mag het wel. Sorry, zo denk ik dan.

Ik weet het ): Maar nee, Wit-Rusland mag niet bij de EU van mij :x

Olive

Jawaad schreef:
    (...)

Zo'n een?

Ik heb zoiets. (en mijn haar staat recht)

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 10:27 ]

Olive

Ik heb net even gekeken, en volgens mij, is het gewoon een verblijfsvergunning, dus het kan zijn dat je voor engeland wel een visum moet aanvragen, maar dat licht er dan weer aan hoe lang je blijft. Wacht, ik zet de link hier wel neer.

Deze site.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

MsLestrange schreef:
    Ik heb net even gekeken, en volgens mij, is het gewoon een verblijfsvergunning, dus het kan zijn dat je voor engeland wel een visum moet aanvragen, maar dat licht er dan weer aan hoe lang je blijft. Wacht, ik zet de link hier wel neer.

Deze site.

Cool, ik ga eens kijken :3 Dankjewel

Olive

Orphan schreef:
    (...)

Ik heb zoiets. (en mijn haar staat recht)
    Dat is toch een verblijfsvergunning, ik zou niet weten waarom je daar niet mee naar Engeland mag

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Orphan schreef:
    (...)

Nee, dan moet ik uit Wit-Rusland reizen naar Engeland ): Echt, het is heel ingewikkeld, I know ):

Was Wit Rusland niet nog een Communistische dictatuur?

Dan ga ik wel mee om je paspoort op te halen :Y)

Maar ik hoop dat je mag gaan D: Anders moet je gewoon t Kanaal overzwemmen :Y)

quidquid excusatio prandium pro

DeSlenderman schreef:
    (...)

Was Wit Rusland niet nog een Communistische dictatuur?

Dan ga ik wel mee om je paspoort op te halen :Y)

Maar ik hoop dat je mag gaan D: Anders moet je gewoon t Kanaal overzwemmen :Y)

Communisme bestaat al jaren niet meer :'D Dictatuur wel.
    Oeeh, overzwemmen klinkt goed :Y)

Olive

Jawaad schreef:
    (...)Dat is toch een verblijfsvergunning, ik zou niet weten waarom je daar niet mee naar Engeland mag

Ja? Ik hoor van alle kanten dat ik daarmee ook niet kan gaan ):

Olive

Orphan schreef:
    (...)

Ja? Ik hoor van alle kanten dat ik daarmee ook niet kan gaan ):
    Ik heb er geen verstand van :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Orphan schreef:
    (...)

Je kunt ook naar de ambasade gaan. Dat heb ik eens moeten doen, omda tik een Braziliaans paspoort nodig had en geen Belgisch, dus moest ik naar de Braziliaanse ambasade.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Orphan schreef:
    (...)

Communisme bestaat al jaren niet meer :'D Dictatuur wel.
    Oeeh, overzwemmen klinkt goed :Y)

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 10:56 ]

quidquid excusatio prandium pro

Ik wil het niet voor je verpesten, maar volgens mij is de kans heel klein dat je mee gaat mogen :/

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    Ik wil het niet voor je verpesten, maar volgens mij is de kans heel klein dat je mee gaat mogen :/

Ik weet het ):

Olive

Orphan schreef:
    (...)

Ik weet het ):

Maar waarom mag je geen visum aanvragen eigenlijk? Is dat omdat je ook geen paspoort hebt?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right