• Ik zou met een vriendin en nog 2 mensen naar Harry Potter gaan, maar die andere 2 mensen wisten niet of ze wel naar HP wouden. Dus ik zei tegen die vriendin: Sms je me als we toch naar Harry potter gaan? want ik wou weten naar welke film we nou gingen, ik wou namelijk alleen maar naar HP. Dus zei zo; Oké ik sms je!
    ik hoor een hele tijd niets, en 2 minuten geleden krijg ik een sms: we zitten nu in de bios naar hp te kijken het is pauze omg hij is echt spannend

    Ik voel me nu echt genaaid, wat een rotstreek. Dus ik heb terug ge-smst: Je zou me sms'en als jullie naar Harry Potter zouden gaan?

    antwoord ze: Ja we wisten het niet zo goed en ze zeiden pas heel laat van we willen toch naar Harry Potter!

    eh ja, stik maar lekker in je Harry Potter.. bleh, dit moest ik even kwijt.

    Nieuwe edit: ik ben gister meegeweest naar HP 7.2 omdat niemand anders mee wou en het speet haar zo erg dat ze wel met me daar naartoe wou.. gosh ik ben veel te makkelijk!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:49 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wat 'n meubels, die moet je gewoon dieper terugnaaien man, echt.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Gewoon hetzelfde doen, maar dan tien keer kutter.
    'Wil je mee naar Walibi? Ze hebben daar zo'n actie dat je eten voor een euro krijgt' of zoiets, iig iets aanlokkelijks. En dan sturen: 'WOHJOO, weet je HOE VEEL friet ik op heb?? Walibi is vet leuk!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Gewoon hetzelfde doen, maar dan tien keer kutter.
    'Wil je mee naar Walibi? Ze hebben daar zo'n actie dat je eten voor een euro krijgt' of zoiets, iig iets aanlokkelijks. En dan sturen: 'WOHJOO, weet je HOE VEEL friet ik op heb?? Walibi is vet leuk!'

    Hahaha ik lag hier helemaal dubbel om, ik ga zoiets dan maar doen.. wraaak!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha ik lag hier helemaal dubbel om, ik ga zoiets dan maar doen.. wraaak!

    Geen probleem, altijd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is echt fucked...
    Succes met je wraak ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is echt... klote.


    Olive

    Wow, zo gemeen. ;o
    Maar doe wat Beard zegt. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    En dat noem jij vrienden?
    Dat is mij ook eens overkomen maar dan met een andere situatie.. Ik vergeef niet zo heel erg snel mensen, dus ze hadden heel wat goed te maken om mijn vertrouwen weer terug te winnen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    En dat noemen zich dan vriendinnen, serieus.
    Ik zou echt woedend zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Defensive schreef:
    Dat is echt enorm lullig. Ik zou pissig op ze worden o.O


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Orphan schreef:
    Dat is echt... klote.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    AshKetchum schreef:
    Wat een rotstreek. En dan nog even vrolijk sms'en ook ._.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omfg das wel echt de laagste streek ooit!
    Nooit geweten dat mensen zo gemeen kunnen zijn!

    wat een fuckers. als ik jou was zou echt duidelijk laten merken dat je zoiets niet pikt. ze denkt ook helemaal niet aan jou ofzo .__.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik leef met je mee
    een tijdje terug zou ik met een 'zogenaamde vriendin' naar Pirates 4 gaan
    want ze zei eerst: ja is goed, maar ik wist niet zo goed hoelaat we dan zouden gaan, dus ik smste haar
    stuurt ze een smsje terug dat ze met een andere vriendin ging omdat zij ook vroeg
    dan denk ik: ben ik dan ineens niet meer belangrijk genoeg

    dat is dus de reden dat ik geen vrienden heb